קרעי: "בנט מומר לתאבון. מכר הכל כדי להיות ראה"מ"

    מהדורת הבוקר No Comments on קרעי: "בנט מומר לתאבון. מכר הכל כדי להיות ראה"מ"

    ח"כ שלמה קרעי בשיחה עם 'קול חי': "עם ישראל יוצא לרחובות נגד הממשלה שמכרה את הכל לטובת ג'ובים. ממשלת האחים המוסלמים זו כבר אידיאולוגיה אצלם. "בנט הוא סוג של מומר לתאבון. מכר הכל כדי להיות ראה"מ"

    שלמה קרעי צילום: Hadas Parush/Flash90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: Hadas Parush/Flash90

    ח"כ שלמה קרעי שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר, על הפגנת הימין אמש. "עם ישראל סוף סוף יוצא לרחובות וזועק את הזעקה כנגד הממשלה הכל כך מסוכנת ליהדות, לשבת, לגיור. איננו יכולים עוד. הממשלה הזו מכרה את הכל לטובת אתרוג וג'ובים לחבר'ה. הם נאחזים בכיסא באופן כל כך חזק למרות שאין ביניהם שום מכנה משותף אידיאולוגי".

    "תשמעו את מרב מיכאלי, היא אומרת שצריך 'לשים סוף למצור שיש בסוף שבוע במדינת ישראל'. כבר אין שבת במדינת ישראל. היא אמרה גם שצריך 'מלחמת שחרור חדשה לשחרור הכותל מידי הדתיים'. אם זה לא התייוונות אז מה כן. מה רצו היוונים? לא להרוג אותנו. הם רצו לפגוע בשבת, במילה, בחגים, בתורה. זו בדיוק מה שהממשלה הזו עושה, פוגעת בערכים, בשבת, בכשרות, רוצה לאפשר גיור רפורמי".

    הוא נשאל מדוע לדעתו הם עושים זאת: "אני לא פרשן אבל בנט לדעתי סוג של מומר לתיאבון, הוא מכר את הכול כדי להיות ראש ממשלה. העוון של אלקין וסער אפילו יותר גדול כי הם היו מקבלים את אותם ג'ובים ואפילו יותר בממשלת ימין, אבל הם עשו הכל להכעיס כי השנאה לנתניהו מעבירה אותם על דעתם. הם מכרו את הכל, את ארץ ישראל, תורת ישראל ואפילו עם ישראל".

    בהמשך תקף קרעי את היועץ המשפטי לממשלה: "מנדלבליט עשה הפיכה שלטונית כדי להדיח את נתניהו תוך הצדקת מהלכיו באיזושהי אידיאולוגיה. צריך להקים ועדת חקירה לבדיקת מהלכיו. נוודא שלא יוכל להתמנות לשופט בבג"ץ".



    0 תגובות