בציון הרשב"י לא לוקחים סיכונים: סנדוויצ'ים ארוזים במקום אוכל מבושל

    אליהו גרין No Comments on בציון הרשב"י לא לוקחים סיכונים: סנדוויצ'ים ארוזים במקום אוכל מבושל

    אלפי המתפללים אשר פקדו את ציון הרשב״י ביום ״זאת חנוכה״ נהנו מהנגשת האוכל והשתייה על ידי הכנסת האורחים הממוקם בסמוך לציון | בניגוד לשנים עברו בהן נערכו סעודות והוגש אוכל מבושל, השנה חולקו סנדוויצ’ים טריים ארוזים, מאפים טריים שנאפו במקום ואלפי בקבוקי שתייה לרווחת המתפללים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אלפי מתפללים אשר פקדו את ציון התנא האלוקי הרשב״י זיע״א במעלה הר מירון ביום המסוגל – ״זאת חנוכה״ נהנו מחלוקת בקבוקי שתייה וסנדוויצ'ים ארוזים אשר חולקו בסדר מופתי על יד הכנסת אורחים רשב"י של הרבנים פרלמוטר וקרליבך הממוקם בסמוך לציון.

    מדובר היה בשינוי מרענן ממה שהיה מקובל כל השנים בהם נערכו סעודות ענק כיד המלך עם אוכל מבושל ורב. השנה כלל הסנדוויצ׳ים נארזו במקום והוגשו בצורה טריה ואסתטית, כך שאלפי המתפללים יוכלו לגשת ולקחת את האוכל מבלי להידחק זמן ממושך בתורות, ולהמשיך את המסורת של סעודות הקודש אצל הרשב"י רק בצורה קצת שונה.

    בהכנסת אורחים ׳פרלמוטר – קרליבך׳ הממוקם ממש בסמוך לציון הרשב״י זיע״א מספרים כי על רקע מגבלות הקורונה הם החליטו שלא להניח אוכל פתוח ולגרום לכך שההמונים יידחקו אלא הם העמידו צוות גדול שארז והכין את הכל במקום, כולל בקבוקי שתייה, כך שהמתפללים נהנו מסדר מופתי ומארוחה מזינה.

    על פי הנתונים מעוררי ההשראה, בהכנסת האורחים ׳קרליבך׳ חילקו במהלך יום ״זאת חנוכה״ כעשרת אלפים בקבוקי מים, שמונה אלף סנדוויצ’ים טריים ומזינים וכטון של מאפים לתועלתם ולרווחתם של ההמונים אשר פקדו את ציון הרשב״י זיע״א ביום האחרון של ימי החנוכה.

    כידוע, מידי שנה אלפי אנשים נוהגים להגיע לציון הרשב״י זיע״א בהר מירון ביום ״זאת חנוכה״ שכן ביום זה התפילות מתקבלות ביותר. גם השנה, אלפים הגיעו למקום והעתירו בציון לישועת הכלל והפרט. כלל המתפללים נהנו מסעודות הקודש והמשך המסורת של הכנסת אורחים ׳פרלמוטר – קרליבך׳ ושיבחו את הסדר והבטיחות באמצעות מחסומים וסדרנים שהתנהלו בצורה יוצאת דופן והנגישו את האוכל בסדר מופתי ותקין.



    0 תגובות