מעל 20,000 אלף מפגינים אמרו "כן למדינה יהודית"

    איתי גדסי 3 Comment on מעל 20,000 אלף מפגינים אמרו "כן למדינה יהודית"

    השטח בוער: מעל 20 אלף מפגינים מהציבור הישראלי כולו, הגיעו הערב ללב תל אביב למחות על הרס זהותה היהודית של המדינה. במהלך הערב זעקו האלפים "שמע ישראל" וקבלת עול מלכות שמיים לראשונה בכיכר הבימה. במהלך העצרת חולקו סרטים כחולים למפגינים כאות הזדהות במאבק על זהות המדינה ונגד הממשלה

    ההפגנה הערב צילום: פלאש 90
    12:49
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on המסר המיוחד מבית המקדש – לאימהות המנקות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מעל 20 אלף מפגינים הגיעו הערב (שלישי) לעצרת המרכזית בתל אביב, כחלק ממאבק על זהותה היהודית של מדינת ישראל שנרמסת תחת הממשלה הנוכחית. על זהותה היהודית של מדינת ישראל. המפגינים גם מחו על הקשרים בין אנשי רע"מ לחמאס, העצרת אורגנה על ידי מטה המאבק הלאומי ובשיתוף תנועת ה"הקו האדום". למקום הגיעו עשרות חברי כנסת מהימין, אישי ציבור, רבנים, פעילי ימין ומשפחות שכולות.

     

    יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' נאם בעצרת וקרא לאחדות מלאה בעם, "ישראל המאמינה שאנחנו חייבים להישאר עם אחד ומאוחד. ישראל המאמינה בקדוש ברוך הוא. ישראל המאמינה בתורה ומכבדת את הרבנים".

    סמוטריץ' הוסיף, "ישראל המאמינה בעצמה, בכוחה, וביכולתה לחזור ולהנהיג את ישראל בדרכה. ישראל המאמינה שהיא, היא הרוב בעם. ישראל המאמינה שאפשר וחובה לתקן. ישראל המאמינה שהאחריות למדינה היהודית מוטלת על כתפיה. ישראל המאמינה בדמוקרטיה ובהכרעת הרוב ולא תיתן שיגנבו לה את הדמוקרטיה ברדיפה משפטית".

    יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר שנאם בעצרת אמר, "הערב הגיע והדיונים במליאה התחילו ועליתי על הדוכן והיו"ר היה מנסור עבאס. בואו נעמוד כולנו דקת דומיה לזכר יהודי שנרצח, אמרתי לחבריי וכולם עמדו, חוץ מאחד. דודי עמד, קרעי עמד, דרעי עמד, אורלי לוי עמדה, עיסאווי פריג' עמד ומי לא עמד, השותף שלהם מנסור עבאס".

    בן גביר תקף את עבאס ואמר, "איזו בושה, איזו חרפה אמרתי לו, מנסור איפה הכבוד שלך?
    למה לא עמדת? יהודי נרצח ע"י בן עוולה ונוכל חמסניק, למה לא עמדת? ואני אומר לכם למה הוא לא עמד. אין לו כבוד, אין לו בושה והוא מצפצף על כולנו".

    "אבל מנסור לא לבד, הוא למד מעוד מישהו שאין לו בושה, ראש ממשלת ישראל בנט, גם לו אין בושה" סיים בן גביר את נאומו.

    כאות מחאה, על הקשרים שנחשפו בשבועות האחרונים בממשלת ישראל, בין אנשי רע"מ לחמאס בעזה, נתלים בימים אלה דגלי ישראל בהם מופיע לצד המגן דוד – סמל הסהר המוסלמי, במספר מוקדים ובהם: אזור מועצת בקעת הירדן, שער שכם ועיר לוד.

    במהלך העצרת חולקו סרטים כחולים למפגינים, בדומה לסרטים הכתומים שחולקו במחאת ההתנתקות. מהמארגנים נמסר כי בחודשים הקרובים יחולקו מיליוני סרטים כחולים לישראלים בכל רחבי הארץ.

    ממארגני העצרת נאמר: "הציבור הרחב הצביע ברגליים. רבבות הגיעו להזדהות עם המאבק ולמחות נגד התנהלותה של ממשלת ישראל. הממשלה שוכחת שאנחנו מדינה יהודית ודמוקרטית, שאבות אבותינו נלחמו להקימה, וכיום היא בפעולותיה מנסה לטשטש את זהותה. אין לגיטימיות לממשלה הזאת ואנחנו לא מקבלים אותה. אנחנו נמשיך להיאבק כדי שמדינת ישראל תישאר מדינה יהודית".

     

     

     

     



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      ביבי מלך ??? זה שהפקיר את הנגב כבר 12 שנה לבדויים? זה שהפקיר את שדרות /אשקלון/אשדוד/באר שבע לטילים של עזה ?!! זה שהפקיר את דרום תל אביב לסודנים לאנוס את בנות ישראל ?!!! זה לא מלך , זה רשע מרושע!

      1. אתה לא יודע על מה שאתה מדבר הוא הראש ממשלה הטוב ביותר שהיה לישראל