החליקה באולם שמחות ותפוצה ב-385,000 ש"ח

    נדב דוד No Comments on החליקה באולם שמחות ותפוצה ב-385,000 ש"ח

    דבורה שהגיעה לאחל מזל טוב לחברתה באולם אירועים ב"בני ברק", החליקה באולם בשל רטיבות ממי גשם, וכתוצאה מהנפילה נגרם שבר בשורש כף ידה הדומיננטית. לאחר תביעה שהגישה לבית המשפט הוא תפוצה בהסדר פשרה שהגיעה מול בעל האולם ב- 385 אלף ש"ח

    אולם אירועים. אילוסטרציה
    20:01
    28.03.24
    הקבינט No Comments on דרמה במשבר הגיוס | הקבינט בדיון סוער

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גשם עז שטף את בני ברק. שעות הערב של עונת החתונות מורגלים בזרם האנושי השוטף את מתחם האולמות בעיר התורה והחסידות. כמויות המים שזרמו ברחובות רק הוסיפו לצבעוניות של הרחוב השוקק מההמונים הפוקדים את האולמות המנקדים אותו מצד לצד.

    דבורה נכנסה גם היא לאולם, עושה את דרכה לאחל מזל טוב לידידה קרובה הנישאת בשעה טובה ומוצלחת. המרצפות לא עומדות בעומס המים המטפטפים עליהם ממעילי החוגגים וצבעם נוטה להזכיר את הכביש ברחוב. לא זה מה שימנע ממנה לשמח כלה ביום חופתה. עוד כמה מטרים והיא כבר מגיעה אל מרכז האולם, היא כבר מתכננת את הדרך חזור ואז זה קורה.

    עד לרגע זה היא לא מצליחה להיזכר במה שהתרחש באותם שניות גורליות, רק זאת יודעים כולם: על הריצפה הרטובה ישבה דבורה כאובה ועל סף בכי. הריצפה המחליקה עשתה את שלה ובלי הכנה מוקדמת ונחבלה קשות ביד ימינה, היד הדומיננטית המשמשת אותה לכל הפעולות במהלך היום.

    סביב מקום הנפילה התעוררה מהומה רבתית וכעבור דקות ספורות כבר מצאה את עצמה דבורה מפונה באלונקה לתוך האמבולנס שהוביל אותה לבית החולים הסמוך. שם אובחנה כסובלת משבר בשורש כף יד ימין, תהליך השיקום היה ממושך וכלל גיבוס של היד למשך חודש וחצי, טיפולי פיזיותרפיה וריפוי בעיסוק לטווח ארוך ומעקב רפואי צמוד.

    דבורה מצאה את עצמה נפגעת מאוד בתפקוד התקין בחיי היום יום, בפרט שהיא משמשת כגננת לפעוטות ובעלת עסק לסידור ותפירת פיאות. מאז הפציעה ירדה היכולת של דבורה לתפקד כבעבר במקומות העבודה ובבדיקה שערכה נקבעו לה 24% נכות בגין אותה נפילה.

    בשלב זה הבינה דבורה כי מגיעה לה פיצוי על הנזקים ועגמת הנפש מצד הנהלת האולם שמצידם לא עשו את המוטל אליהם לוודא, בפרט ביום גשום שכזה, שהרצפה אינה מחליקה ועלולה להביא לפציעתם של המבקרים. היא פנתה לעו"ד נתנאל רוט, העוסק בדיני נזיקין, ושאלה בעצתו.

    עו"ד רוט פנה להנהלת האולם ולחברת הביטוח המבטחת אותה ודרש בשמה את הפיצוי המגיע לה, דרישה שהובילה לפתיחת תביעה בבית המשפט השלום בבת ים. לאחר התדיינות בבית המשפט הושג בהסדר פשרה פיצוי בסך של 385,000 ₪ עבור דבורה על כלל הנזקים שנגרמו לה בעבר והעתידיים, סכום שיש בו כדי לפצות במעט על הנזק ועגמת הנפש הגדולה שהייתה כרוכה בכל האירוע.

    עו"ד רוט מבקש להדגיש: "חשוב לזכור בכל מקרה של פציעה, בו יש אחראי למקום, עליו לממן את הנזקים והעלויות הכרוכות בטיפול ובשיקום באם הייתה רשלנות מצידו. חשוב לפנות ולהתייעץ כבר בשלב ראשוני בסמוך לפציעה עם עורך דין העוסק בתחום הנזיקין על מנת לקבל את ההדרכה הנכונה והמתאימה עד לקבת הפיצוי".

     

     



    0 תגובות