ממ"ז ירושלים לשוטרים שנטרלו את המחבל: "עשיתם עבודה מקצועית ונחושה"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ממ"ז ירושלים לשוטרים שנטרלו את המחבל: "עשיתם עבודה מקצועית ונחושה"

    מפקד מחוז ירושלים לשוטרים שנטרלו את המחבל: ״עשיתם עבודה מקצועית ונחושה, הגיבוי שלנו הוא מלא ואנחנו איתכם לאורך כל הדרך"

    צילום: דוברות המשטרה
    10:05
    18.04.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on להיכנס לרפיח עכשיו או להמתין: מסר מבלבל של השר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב (שני) התקיים בעמותת 'זכרון מנחם' בירושלים אירוע הדלקת נר שמיני של חנוכה במעמד מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן, יו"ר עמותת זכרון מנחם מר חיים ארנטל והגב' מירי ארנטל מייסדי העמותה, ואנשיה, סגל הפיקוד של משטרת ירושלים, קצינים ושוטרים ממחוז ירושלים. באירוע המרגש השתתפו גם שני שוטרי מג״ב שנטרלו אתמול בערב את המחבל בסמוך לשער שכם בירושלים.

    כמדי חג חנוכה, משטרת מחוז ירושלים מקיימת טקס הדלקת נרות משותף עם ילדי עמותת זכרון מנחם, בני המשפחות, אנשי העמותה והמתנדבים.

    צילום: דוברות המשטרה

    דוברות המשטרה

    מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן אמר במעמד הדלקת הנרות: ״השבוע הדלקנו נרות בכמה מקומות שונים. אני נמצא כאן מדי חג חנוכה, והיום זכינו גם לסיור על המפעל המדהים הזה וזה ללא ספק המעמד המרגש ביותר. כמשרתי ציבור אנחנו לא אחת חווים את התחושה של לתת לאחר, ופה התחושה היא של נתינה אינסופית. החג הזה מסמל גבורה ורוח אדירה, רוח שקיימת פה ושאותה אתם, הילדים והמשפחות, מובילים״.

    במעמד הדלקת נרות החנוכה השתתפו כאמור גם שני שוטרי מג״ב שנטרלו את המחבל אמש בפיגוע בירושלים. מפקד מחוז ירושלים אמר לשוטר מג״ב ל׳ ושוטרת מג״ב ש׳: ״אני לא יכול לדמיין מצב של תגובה טובה יותר מהמענה שלכם אתמול לפיגוע. המודעות שלכם מול הסיטואציה והכניסה למצב הובילה לתגובה מהירה ונחושה. כל המשטרה וכל העם מאחוריכם. ישר כוח ענק עשיתם עבודה מקצועית ונחושה, הגיבוי שלנו הוא מלא ואנחנו איתכם לאורך כל הדרך״.

    מנכ"ל עמותת זכרון מנחם מר חיים ארנטל אמר: ״מזה 25 שנים שכל נר שמיני של חנוכה אנחנו מתכבדים להדליק עם מפקד מחוז ירושלים. החיבוק האדיר שאנחנו מקבלים ממשטרת ישראל כולה, ומשטרת המחוז בפרט, הוא לא מובן מאליו ומזכיר לנו כל פעם מחדש איזה אנשים טובים יש לנו במשטרה. זהו כבוד גדול עבורנו לארח את השוטרים והשוטרות ולהצדיע להם על שירותם למען הביטחון והחברה בישראל. אין ספק שהמפגש עם השוטרים מעניק לילדים ולילדות שלנו הרבה מאוד כח״.

    צילום: דוברות המשטרה

    דוברות המשטרה

    עמותת זכרון מנחם היא עמותה לטיפול בילדים ונוער חולי סרטן ובני משפחותיהם. אחת המטרות הראשיות של הפעילויות בהן עוסקת העמותה היא "להעצים את חוויית החיים של הילד". העמותה מסייעת למשפחה כמכלול, וכן עוסקת בתמיכה רפואית ונפשית לחולים. מאז תחילת שנות ה-90, מאמץ מחוז ירושלים את ילדי עמותת זכרון מנחם, יחידות המחוז מארחות את הילדים, ושוטרי המחוז מבצעים מגוון פעילויות משותפות למען הילדים.



    0 תגובות