ח"כ רוטמן: "בכל לילה אנחנו שומעים בלוד קונצרט של כל כלי הנשק"

    איתי גדסי No Comments on ח"כ רוטמן: "בכל לילה אנחנו שומעים בלוד קונצרט של כל כלי הנשק"

    ח"כ שמחה רוטמן בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מצעדת הדגלים בלוד, והתייחס לאיומים כנגד הצועדים, "אוי ואבוי אם אנחנו בישראל נחשוש מאיומי חמאס והשותפים שלהן כאן". באנו לחזק את התושבים בערים המעורבות שמרגישים ששכחו אותם

    צילום: פלאש 90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ שמחה רוטמן התראיין הערב (ראשון) ל"מהורה המרכזית" בהגשת איתי גדסי התייחס לצעדת הדגלים לחיזוק היהודים בערים המעורבות והשיב על השאלה האם יש חשש לחיכוך מסוכן והשיב, "צעדה עם דגלים ושירים לא אמורה להביא לידי חיכוך בין האוכלוסיות, מצחיקה אותי השאלה הזו. בכל לילה בלילות האחרונים אנחנו שומעים קונצרט של כל כלי יריה והמשחית שאפשר לדמיין, אפשר לחשוב שבאת לעיר רגועה ועכשיו אתה מצית משהו".

    רוטמן הוסיף, "הצעדה הזו באה לחזק את התושבים שהם חיים בתחושה ששכחו אותם תחת האיום כאן. זה לא רק בלוד ורמלה, זה בכל הערים המעורבות שנמצאות תחת מציאות לא פשוטה. אוי ואבוי אם אנחנו בישראל נחשוש מאיומי חמאס והשותפים שלהן כאן".

    לאחר סירובו של בנט להחיל את המשפט העברי בשטחי יו"ש אמר רוטמן, "בנט איים כי לא יצביע בעד תוכנית המאה בגלל שלא רצו להחיל את הריבונות כבר מחר בבוקר. העלתי סרטון של בנט שבא והסביר כי צריך להחיל ריבונות בקולו, וביקש לא בדיבורים אלה במעשים, מתי שהוא היה שר ביטחון. הממשלה הזו לא הולכת להחיל מדיניות ימין".

    על הטענה כי על הציונות הדתית להצטרף לממשלה על חשבון רע"מ השיב רוטמן, ,אני אומר להם בואו ותצטרפו לממשלה יחד עם הליכוד והחרדים, אלה מה שקשקשתם כל הזמן כל הביטחון, כלכלה, קורונה ומדיניות ימין זה לא חשוב לכם. יש לכם אופציה להקים ממשלת ימין כבר מחר בבוקר. אתם דוחפים בכל הכוח לממשלת שמאל. תאוות השררה והשלטון או השנאה לנתניהו הביאה אותם לכך".

     



    0 תגובות