המפכ"ל בהדלקה בכותל: "אנחנו מגבים באופן מלא את הלוחמים"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on המפכ"ל בהדלקה בכותל: "אנחנו מגבים באופן מלא את הלוחמים"

    הדלקת נר שמיני ואחרון של חנוכה הוקדשה ברחבת הכותל בסימן "אחדות ישראל". במעמד השתתפו, יו"ר הכנסת מיקי לוי, השר לבט"פ עמר בר לב, מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי ובכירי המשטרה והכבאות | תיעוד

    צילום: הקרן למורשת הכותל
    20:09
    28.03.24
    מוטי הלפרין No Comments on דרמה: בג"צ שולל באופן מיידי את תקציבי הישיבות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נר שמיני של חנוכה ברחבת הכותל המערבי בסימן אחדות ואהבת ישראל: הערב (ראשון) התקיים מעמד הדלקת הנרות המרכזי והאחרון לשנה זו ברחבת הכותל המערבי, במעמד: רב הכותל הרב שמואל רבינוביץ, יו"ר הכנסת מיקי לוי, השר לביטחון פנים עמר בר לב, מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי, סמפכ"ל המשטרה ניצב דוד ביתן, מפקד מג"ב ניצב אמיר כה, נציב הכבאות רב טפסר דדי שמחי, חברי כנסת ובכירים במשטרה ובכבאות וקהל רב.

    הדלקת הנר השמיני והאחרון של חג החנוכה הוקדש גם למשטרה אשר עומדת איתן בחזית המאבק לביטחונה של ישראל וללוחמי האש שעושים עבודת קודש בשמירה על חייהם של אזרחי ישראל. הנר השמיני של חנוכה הינו בסימן אחדות ואהבת ישראל.

    יו"ר הכנסת ח"כ מיקי לוי אמר בהדלקה: "אחרי תקופה אפלה בתולדות העם היהודי, בדורות האחרונים זכינו להדליק אור גדול בארצנו. וכדי שהאור הגדול הזה ימשיך לדלוק, אנחנו צריכים לכבד את האור שכל אחד מאיתנו מביא. מגוון הדעות, העדות והזרמים של עמנו הוא עוצמתנו. תסתכלו על החנוכייה שמאירה הערב את רחבת הכותל. רק ביחד שמונת הנרות הללו מביאים אור גדול. רק ביחד נצליח כעם כי כוחנו באחדותנו".

    השר לביטחון פנים מר עמר בר לב: "אבא שלי ז"ל, הרמטכ"ל השמיני של צה"ל, שיחרר במלחמת ששת הימים את ירושלים ואת הכותל המערבי. אז יש לי זכות עצומה להיות כאן. אין ספק שכוחנו באחדותנו. ראינו אתמול איך שוטרי מג"ב מתמודדים בהצלחה ובאומץ ובנחישות מול מחבל שפל שתקף יהודי לא רחוק מכאן. אנחנו מגבים אותם אנחנו סומכים עליהם".

    מפכ"ל המשטרה רב ניצב קובי שבתאי אמר: "מעל במה זאת אני מודיע כי אנחנו מגבים באופן מלא את הלוחמים שחתרו למגע וניטרלו את המחבל. הם המכבים הגיבורים של ימינו. ברור לכל כי משטרה חזקה היא ארובה לחוסן לאומי ובטחוני והיא ארובה לכך שגם היום נוכל לעמוד בכל האתגרים שעומדים לפיתחנו".

    המפכ"ל הוסיף, "ברגעים אלו שעם ישראל חוגג את חג החנוכה כלל מערכי המשטרה, השוטרים והשוטרות פרושים בכל הארץ על מנת להבטיח כי עם ישראל יוכל לבלות ולחגוג את החנוכה. ידע כל אזרח בישראל כי שוטרי ולוחמי ישראל הם גיבוריו".

    נציב כבאות והצלה רב טפסר דדי שמחי אמר: "מערך כבאות והצלה לישראל פועל בנחישות לאפשר ביטחון ובטיחות מירביים לאזרחי ישראל תוך שהוא מהווה מרכיב חיוני בתפיסת הביטחון הלאומית. אנו מצווים לשמר את הטוב שבאש ובאור למען החברה והאזרחים ,זוהי דרכנו ומחויבותנו."

     



    0 תגובות