מפקד מג"ב החזיר לשוטרים את הנשק והחזירם לפעילות מבצעית

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on מפקד מג"ב החזיר לשוטרים את הנשק והחזירם לפעילות מבצעית

    מפקד מג"ב אמיר כהן פגש את שני השוטרים שחיסלו את המחבל שניסה לרצוח את בחור הישיבה ואותם, גיבה את פעילותם, החזיר להם את נשקיהם שנלקח מהם בחקירת מח"ש ואמר, "פעלתם באירוע במהירות נחישות ומקצועיות ומנעתם מהמחבל להמשיך לפגוע בכם ובאזרחים הרבים שבזירה"

    צילום: דוברות מג"ב
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע החקירה באזהרה במח"ש שעברו שני שוטרי מג"ב אמש לאחר שחיסלו את המחבל שניסה לרצוח את הבחור ישיבה והשוטרים,  מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן נפגש עם הלוחמת רש"ט ש' והלוחם רס"ר ל' שניטרלו את המחבל בפיגוע הדקירה בכיכר בשער שכם החזיר להם את נשקיהם והנחה להחזירם לפעילות מבצעית בשטח.

    מפקד מג"ב אמר לשוטרים, "פעלתם באירוע במהירות נחישות ומקצועיות ומנעתם מהמחבל להמשיך לפגוע בכם ובאזרחים הרבים שבזירה. כמו בכל אירוע מהסוג הזה ומתוקף תפקידינו כחיל מקצועי ורציני אנחנו לומדים מכל אירוע".

    אמיר הוסיף כי "המציאות הביטחונית מחייבת אותנו לדריכות ומוכנות לפעול משגרה לחירום באופן מיידי וללא התראה מוקדמת בדיוק כפי שפעלתם זה נכון לירושלים ולשאר המקומות במדינת ישראל שלוחמי החיל פרוסים יום יום ע״מ להיות חומת המגן של האזרחים".

    מפקד מג"ב הבהיר כי ללא העירנות של השוטרים, "האירוע יכול להיגמר אחרת ובזכות הפעילות שלכם אתם מנעתם פגיעה נוספת שלכם או של אזרחים ביצעתם ירי ממוקד תוך עמידה מאובטחת בדיוק כפי שאנו מצפים".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בטח ככה זה כשיש ראש ממשלה כזה מטומטם לפחות שישתוק ולא ידבר יותר מדי למה זה בכלל לא מראה כמה הוא "חכם" מי צריך את הגיבוי שלו…
      אהה בעצם עבאס הוא ראש הממשלה ….. הכל מובן..