- רדיו קול חי - -

נרות חנוכה: השפעת המוזיקה והנפש הבריאה • האזינו

רחל פסטג אירחה הבוקר לשיחה מרתקת במהלך תוכנית "עניין משפחתי" את הזמרת והיוצרת ציפי קולטניוק. המוזיקאית הסבירה על השפעת המוזיקה, והקשר לבריאות הנפש, איך וכיצד ניתן להאיר ולמשוך את האור לאחר החג, חג החנוכה המסתיים מחר.

ציפי קולוטניוק סיפרה על הרגשות שלה לקראת נר שמיני של חנוכה:  "המבט שלי מהיום הרביעי על החנוכייה יותר מאירה, המחשבה שעוד מעט החג בורח לנו ומסתיים, זה משני הכיוונים. היה משהו שראיתי בשבוע החולף, יצא לי להופיע בהרבה מקומות ושמתי לב שאני מחפשת בארון את הבגדים הכי מנצנצים והכי מארים. חשבתי לעצמי זה כל כך שטחי זה מה שיגרום לי לשמח ולהאיר לנשים אחרות? והאמת שכן זה גם עוזר.

במהלך הדברים הוסיפה קולטניוק: "מה שאפשר לקחת מחג החנוכה, בעצם עם כל האור הגדול והדברים העמוקים שיש בחג הזה, המנהגים והדברים שאנחנו נוהגים בהם הם מאוד חיצוניים וקטנים. להדליק נרות, לאכול מאכלים ספוגים בשמן, והילדים משחקים בסביבונים, דברים מאוד מוחשיים וחיצוניים, שהם מה שמאפשר לנו בתוך השגרה, שהחג מגיע בתוכו אנחנו הולכים לעבוד ואז מדליקים נרות. החג גורם לנו לעצור ולהיזכר להתרגש ולשמוח מהנס והאור הגדול, זה משהו שאפשר לקחת גם להמשך להיות בשמחה ובאור.

האזינו לשיחה המיוחדת על האור

/wp-content/uploads/2021/12/ציפי-קולטניוק.mp3 [1]