הרב דוד חי הכהן על רפורמת הגיור: "אנשים לא יכירו בגיור שלהם"

    יונתן שורק No Comments on הרב דוד חי הכהן על רפורמת הגיור: "אנשים לא יכירו בגיור שלהם"

    הרב דוד חי הכהן ב"מהדורה המרכזית" עם אבי מימרן: "אין לי אמון במפלגת ימינה לא בנושאי דת ולא בנושאי מדינה. הם מנסים לשנות את התורה הקדושה, רבים ניסו, וגם הם לא יצליחו" | "אנחנו לא מכירים בגיור הזה, הוא יכול להירשם כיהודי אבל אנחנו נוכל לברר את זה, אף אחד לא יסכים לחתן אותו"

    הרב דוד חי הכהן צילום: צילומסך: בית המדרש הוירטואלי, יוטיוב
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרב דוד חי הכהן למימרן ב"מהדורה המרכזית" על רפורמת הגיור: שמענו על כל הקלקולים האלו. קודם כל רובם ככולם לא יכירו ברפורמת הגיור, אנשים לא יכירו בגיור שלהם, גויים לא ייכנסו לעם ישראל, אי אפשר להכניס בכוח כמו בחוק הכשרות, אנשים לא יאכלו דבר שהוא טרף למרות שיהיה על זה תעודה כזו או אחרת. השר לא יכול להתערב בענייני הכשרות, חוצפה שהוא מתערב ורוצה עניינים שקשורים לרבנות. אצה לו הדרך לשנות את ישראל אבל זה לא יעזור, לא יצא מזה שום דבר".

    "אנחנו לא מכירים בגיור הזה, הוא יכול להירשם כיהודי אבל אנחנו נוכל לברר את זה, אף אחד לא יסכים לחתן אותו. אין לי אמון במפלגת ימינה לא בנושאי דת ולא בנושאי מדינה. הם מנסים לשנות את התורה הקדושה, רבים ניסו, וגם הם לא יצליחו. הם גם אמרו שהם יותר ימניים, אבל הם נותנים יותר לבדואים, מורידים נערים מהגבעות, הם אנשי שקר אי אפשר לסמוך עליהם בשום דבר" אמר הרב.

    האזינו:



    0 תגובות