הפסקות חשמל ונזקים: נלכדה חולית הבדואים שגנבה 56 שנאים מחברת החשמל

    בנצי לייזרוביץ No Comments on הפסקות חשמל ונזקים: נלכדה חולית הבדואים שגנבה 56 שנאים מחברת החשמל

    פעילות ממוקדת של המשטרה בדרום, הובילה הלילה למעצר חברי חולייה הבדואים שגנבה במהלך החודשים האחרונים שנאים של חברת החשמל בשווי של כ 5 מיליון שקלים, וגרמו להפסקות חשמל נרחבות לתושבים ומשקים חקלאיים | תיעוד

    צילום: דוברות המשטרה
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תופעת גניבות המתכות בדרום הביאה להפסקות חשמל בתוקפה האחרונה לאחר שגנבי מתכות החלו לגנוב שנאים מחברת חשמל. היחידה המרכזית של מרחב לכיש מנהלת מזה מספר שבועות חקירה סמויה בשיתוף עם יחידת הביטחון של חברת החשמל, נגד חולייה שגנבה בחודשים האחרונים באזור הדרום, 56 שנאים של חברת החשמל.

    אומדן הנזק עומד על כ- 5 מיליון ש"ח כשמעבר לגניבה, החולייה גרמה להפסקות חשמל לתושבים ושטחים חקלאיים, ולנזקים נוספים באספקת רשת החשמל.

    ימ"ר לכיש ביחד עם יחידת הבטחון של חברת החשמל, אספו ממצאים בשטח שהובילו לפעילות המבצעית שנערכה הלילה באזור מרחב לכיש בהובלת ימ"ר לכיש יחד עם יחידות משטרה נוספות, בהן יס"מ לכיש, יחידת מגן, יחידת יואב, יחידת רקיע והיחידה האוירית.

    במהלך הפעילות נעצרו 'על חם' 2 מחברי החולייה לאחר שגנבו שני שנאים מעמוד חשמל, פירקו מהם את סלילי הנחושת וניסו להימלט עם השלל ברכב שטח ייעודי עמו הגיעו. לאחר מרדף רכוב ורגלי בשטח ע"י כוחות המשטרה, הם נתפסו ונעצרו.

    מהחקירה עולה החשד, כי השנאים נגנבו לצרכי שימוש בברזל או לחלופין מכירת השנאים או חלקים מהם בעבור עשרות אלפי שקלים.

    החשודים תושבי הפזורה הבדואית בדרום, בשנות ה 20 ו 30, הועברו לחקירה בימ"ר לכיש ומובאים כעת בפני בימ"ש השלום בבקשה להאריך את מעצרם.



    0 תגובות