עו"ד ציון אמיר: "יש בקיעים וסדקים בתזה שהתביעה בנתה בתיק"

    אסתי פלד No Comments on עו"ד ציון אמיר: "יש בקיעים וסדקים בתזה שהתביעה בנתה בתיק"

    עו"ד ציון אמיר בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מנתח את משפט נתניהו שנמצא כעת עם סיום עדותו של ניר חפץ, ומבהיר כי למרות הכל התמונה כעת היא חלקית מאוד

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עו"ד ציון אמיר מבכירי עורכי הדין בישראל, התראיין הערב (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס למשפט נתניהו על רקע עדותו של ניר חפץ על עבודתו המשותפת עם ראש הממשלה לשעבר נתניהו והניסיון לקשור אותו להטבות מאתר וואלה, "המשמעות של קו ההגנה, לתקוף אותו במקומות שהוא מסר דברים שההגנה חולקת עליהם. ולאמץ אותו בעניינים של החקירה שהוא עבר במשטרה".

    עו"ד אמיר הוסיף לגבי שיטות החקירה הקשה שעבר חפץ במשטרה בהדרכת הפרקליטות, "הוא עבר חקירה באמצעים קשים בלתי חוקיים באמצעים מיוחדים כפי שאני קורא לזה אמצעים דרקוניים, כפי שהוא התבטא שהופעלו נגדו במהלך החקירה בנסיבות בלתי סבירות וקשות מאוד לעיכול".

    האם ההגנה הצליחה להוכיח מעדות חפץ את האשמה נגד נתניהו? נשאל אמיר והשיב "התמונה היא חלקית, אבל התביעה יכולה לבוא ולהגיד שיש באמתחתה עדים נוספים שיכולים לצייר תמונה מלאה יותר בפני בית משפט כדי להסיק מסקנות".

    "אבל כבר עכשיו אפשר להסיק מגמות, א. אין מחלוקת שאין ראיה ישירה כנגד ראש הממשלה בתיק 4,000. אני משוכנע כי בתמונה הזאת מייצרת בקיעים וסדקים מסוימים בתזה שהתביעה בנתה וקיוותה, כאשר ניסחה את כתב האישום" אמר עו"ד ציון אמיר.



    0 תגובות