נציגי הליכוד בבית שמש נפגשו עם ח"כ גפני: הבלוק מול רה"ע יימשך

    אבי רבינא No Comments on נציגי הליכוד בבית שמש נפגשו עם ח"כ גפני: הבלוק מול רה"ע יימשך

    נציגי סיעת הליכוד המקומית בבית שמש נפגשו עם יו"ר דגל התורה הארצית וסיכמו על המשך הבלוק והאולטימטום מול ראש העיר: כניסה לקואליציה – רק הליכוד והחרדים ביחד | במקביל, מתקדמים המגעים

    עיריית בית שמש צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נציגי סיעת הליכוד המקומית בבית שמש, שלום אדרי ומשה שטרית נפגשו לפני זמן קצר עם יו"ר סיעת דגל התורה הארצית, ח"כ משה גפני בכנסת. בפגישה סוכם כי בלוק הליכוד-חרדים מול ראש העיר, עליזה בלוך יימשך. במסגרת הבלוק, הוצב אולטימטום לראש העיר: או שכולם נכנסים לקואליציה, או אף אחת מהמפלגות. זאת, על רקע ניסיונותיה של ראש העיר להכניס רק חלק מהסיעות לקואליציה.

    יצויין, כי פגישת הליכוד עם ח"כ גפני מלמדת כי למרות המחלוקות שמתגלעות מטבע הדברים בין הליכוד לחרדים, על רקע התרחבות השכונות החרדיות בעיר – החיבור האמיץ בין סיעת הליכוד המקומית למפלגות החרדיות נותר חזק.

    במקביל, מתקדמים המגעים בין בלוק הליכוד-חרדים המקומי לקראת האפשרות לחזרה לקואליציה ומסתמנת התקרבות לקראת חתימה על הסכם קואליציוני, לאחר מספר ישיבות מועצה שקטות יחסית על אף שעלו בהן נושאים שניים במחלוקת.

    כזכור, לפני מספר חודשים ועל רקע מתיחות מתמשכת בין חברי הקואליציה העירונית לראש העיר, פיטרה בלוך את רוב חברי הקואליציה, שהייתה מקיר לקיר. חברי הקואליציה שפוטרו הם ממפלגות הליכוד, דגל התורה ושלומי אמונים. המתיחות שהובילה לפיטורים לפי טענות הליכוד ודגל התורה הם אופן פעילותה של ראש העיר בצורה עצמאית, מאחורי גבם של חברי המועצה וללא שיתוף שלהם בנושאים חשובים.



    0 תגובות