ח"כ ארבל על מתווה הכותל: "המטרה היא לקעקע את הזהות היהודית"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ ארבל על מתווה הכותל: "המטרה היא לקעקע את הזהות היהודית"

    ח"כ משה ארבל בשיחה עם 'קול חי': "יש כאן קבוצה של ארגונים שממומנים על ידי הקרן החדשה לישראל בעשרות מיליוני שקלים, הם שמו להם למטרה לקעקע את הזהות היהודית ולהפוך את מדינת ישראל למדינת כל אזרחיה. הכותל הוא אחד מהתהליכים הללו"

    ח"כ משה ארבל צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ משה ארבל שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר, על מתווה הכותל המתגבש: "אנחנו חייבים לפעול במישור הפרלמנטרי, להיאבק מאבק עיקש בנושא הזה. יש כאן קבוצה של ארגונים שממומנים על ידי הקרן החדשה לישראל בעשרות מיליוני שקלים, הם שמו להם למטרה לקעקע את הזהות היהודית ולהפוך את מדינת ישראל למדינת כל אזרחיה. הכותל הוא אחד מהתהליכים הללו".

    הוא נשאל האם הוא מנסה לשוחח עם חברי ימינה בנושא: "לצערי הרב יש אטימות, אני מנסה לשוחח והם דוחים אותי בתואנות שונות. אנשים שהיה להם בעבר איזה סנטימנט לערכים היהודיים של מדינה יהודית ודמוקרטית, הלכו ומכרו בנזיד עדשים את כל הערכים הללו בתמורה לשיירת רכבים. אנחנו משלמים מחיר כבד על המציאות הזו".

    לדברי ארבל: "הציבור לא טיפש, הוא מבין שמדינת ישראל צריכה לשמור על האופי היהודי שלה אחרי אלפי שנות גלות. אותם חיילים שבאים להישבע בכותל הם רוצים אותו בדיוק כמו בזמנו אבותיהם".

    הוא נשאל על הצעת חוק הגיור שלו, שנדחתה במספר ימים: "מדובר כאן על ספין פוליטי שמטרה שלו היא לזרות חול בעיני הציבור כביכול יש משא ומתן. אין מו"מ ואין הסכמות, המטרה שלהם היא לקדם את דו"ח ניסים בסוגיה הזו. אנחנו מתכוונים להעלות השבוע את הצעת החוק ולראות באמת האם ימינה חברו לאיווט ליברמן ויוליה מלינובסקי ומכרו את כל הערכים, או שהם מבינים את הסכנה של הפרטה של הכניסה לישראל לכל מיני חברות קיקיוניות שיוכלו למכור דרכונים לכל המרבה במחיר".



    0 תגובות