יו"ר ש"ס בראיון לוחמני: "יש מטה מיוחד שהוקם לצורך מאבק הכותל"

    המהדורה המרכזית 2 Comment on יו"ר ש"ס בראיון לוחמני: "יש מטה מיוחד שהוקם לצורך מאבק הכותל"

    בראיון חנוכה נוקב וחגיגי ב"מהדורה המרכזית", בירך שר הפנים לשעבר ויו"ר ש"ס אריה דרעי את אבי מימרן ואת תחנת "קול חי" שחוגגת 25 שנה להיווסדה "תחנה משובחת המביאה את הקול היהודי והחרדי ופועלת להרבצת תורה והשקפה נכונה" | "הפגיעה הקשה בכותל זה דבר שנוגע לכל יהודי, הציבור המסורתי יהיו במרכז ההפגנות והמאבק. יש כבר מטה מיוחד שהוקם לצורך מאבק הכותל"

    נתניהו ודרעי צילום: מארק ישראל סאלם / POOL
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ש"ס אריה דרעי בראיון נוקב וחגיגי לאבי מימרן בפתח "המהדורה המרכזית": "הרשה לי לפתוח בדברי הגמרא, חנו-כה שחנו בכ"ה, כמניין 25 שנים לתחנת 'קול חי'. התחנה המשובחת המביאה את הקול היהודי והחרדי ופועלת להרבצת תורה והשקפה נכונה. רוצה לברך את שדרני, עורכי ופרשני התחנה – ובראשם המנכ"ל הנמרץ והצנוע אבי רוזן".

    דרעי הדגיש את העובדה כי הקואליציה רעועה ואמר : "הצעתי לבטל את האי אמון של סיעות האופוזיציה בכדי שיעבירו את חוק איכוני השב"כ, איפה שיש הצלת נפשות אנחנו הראשונים לתמוך. כל דבר שאפשר למנוע את ההדבקה צריך לעשות זאת".

    "כמו המתיוונים של אז יש את המתיוונים של היום. אנחנו נאבקים בכל נושא של התורה, מכשרות ועד גיור, אבל בנושא של הכותל אנחנו נגייס את כלל הציבור למאבק גדול. אני מעריך שמאות אלפים ויותר יהיו מזוהים במאבק כזה, הציבור המסורתי יהיו במרכז ההפגנות והמאבק. יש כבר מטה מיוחד שהוקם לצורך מאבק הכותל. הפגיעה הקשה בכותל זה דבר שנוגע לכל יהודי מסורתי".

    לנוכח המהלכים המסוכנים אותם מובילה הממשלה אמר דרעי: "הדיבורים של מיכאלי והורביץ על 'שחרור הכותל' רק תורם למאבק שלנו במתווה הכותל. הציבור מתחיל להבין שאם הרפורמים תומכים במתווה ומלינובסקי שאומרת 'ניכנס באמא של הרבנות' – אז מדובר בממשלת שמד שרוצה למחוק את הזהות היהודית של המדינה".

    "אם גדולי ישראל יאמרו לנו לפרוש מהכנסת, כמובן שנפרוש. עדיין יש לנו כוח של 16 מנדטים, והממשלה עומדת על חודו של קול. יש תקווה שנצליח להפיל אותם, את ממשלת המתיוונים. הם מסוכנים".

    האזינו:

    "תראו את הסקרים, הם בשלטון, נוסעים עם שיירה של עשרה רכבים, מופיעים כל היום בתקשורת – אבל בתוצאה בשטח בנט בקושי עם ארבעה מנדטים וגדעון סער לא עובר את אחוז החסימה. הציבור לא איתם, הציבור לא רוצה אותם" הדגיש שר הפנים לשעבר.

    על דבריו המבזים של שר התקשורת הנדל לגדולי ישראל: "אשרינו שיש לנו כאלו גדולי ישראל, שמוכנים לוותר על כבודם ולהתבזות, העיקר להגן על הציבור מפגעי הטכנולוגיה. צר לי שמארגני הפגישה לא התייעצו איתנו מראש על דבר הפגישה, לא תיאמו איתנו. אני הופתעתי, מראש ידעתי מה יהיה שם, אני מכיר את הנדל".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      דברי תבונות יוצאות מפי הרב יהודה דרעי

    2. 1

      הגאון הצדיק מעוז ומיגדול הגר"א דרעי