מבצע איסוף הנשק הערבי: נשק בלתי חוקי נתפס במזרח ירושלים

    בנצי לייזרוביץ No Comments on מבצע איסוף הנשק הערבי: נשק בלתי חוקי נתפס במזרח ירושלים

    במהלך פעילות שבוצעה בהובלת היחידה המרכזית של מחוז ירושלים יחד עם לוחמי מג"ב, נעצר הלילה חשוד בשנות ה-30 לחייו תושב מזרח ירושלים בגין החזקת נשק. החשוד נעצר לאחר שבחיפוש בארגז רכבו איתרו השוטרים נשק מסוג "קארלו" עטוף בשקית

    הנשק שנתפס צילום: משטרת ישראל
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המאבק באלימות ועבירות הנשק בחברה הערבית: משטרת ישראל תפסה הלילה נשק בתוך רכב ועצרה את החשוד בהחזקתו. היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית המשפט.

    במסגרת מאבקה הנחוש של משטרת ישראל כנגד החזקת כלי נשק שלא כחוק ושימוש בהם שלא כחוק, במהלך פעילות שבוצעה בהובלת היחידה המרכזית של מחוז ירושלים יחד עם לוחמי מג"ב, נעצר הלילה חשוד בשנות ה-30 לחייו תושב מזרח ירושלים בגין החזקת נשק. החשוד נעצר לאחר שבחיפוש בארגז רכבו איתרו השוטרים נשק מסוג "קארלו" עטוף בשקית.

    החשוד הועבר לחקירה ביחידה המרכזית בירושלים והיום הוא יובא בפני בית המשפט, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו. מהמשטרה נמסר כי משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות למאבק בעבירות הנשק ובעבריינים העושים בהם שימוש בניגוד לחוק, הכל למען שלום הציבור ובטחונו.

    כזכור, עשרות סוחרי נשק מהחברה הערבית הופללו במהלך מבצע משטרתי ומודיעיני רחב היקף לאחר הפעלת עבריין סוחר נשק שחצה את הקווים והפליל אחוז גדול מסוחרי הנשק הגדולים בחברה הערבית. במסגרת ההסכם שחתם הוא יועבר לרשות להגנת עדים ויוטס למקום בטוח בחו"ל.



    0 תגובות