פרופ' אפק: "בחג בו ניצחנו את היוונים ננצח את האומיקרון"

    מהדורת הבוקר No Comments on פרופ' אפק: "בחג בו ניצחנו את היוונים ננצח את האומיקרון"

    מנהל בית החולים שיבא ומנכ"ל משרד הבריאות לשעבר פרופ' ארנון אפק בראיון במהדורת הבוקר על בהלת וריאנט אומיקרון: "צריך להוריד את הכפפות מול הלא מתחסנים: מי שלא מתחסן שיממן את הטיפול הרפואי שלו" | "אם מנסים לחיות לצד הקורונה אומרים שנוהגים בחוסר זהירות, אם מטילים הגבלות אומרים שהממשלה בהיסטריה"

    פרופ' ארנון אפק צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרופסור ארנון אפק מנהל בית החולים שיבא ומנכ"ל משרד הבריאות לשעבר בראיון במהדורת הבוקר עם בצלאל קאהן ודוד חכם: אין מקום להיסטריה בשל הווריאנט החדש. יש דברים שמעוררים דאגה, שיעור ההתפשטות בדרום אפריקה אבל מוקדם להילחץ. הייתה התפתחות מאתמול, עמיתנו מדרום אפריקה אומרים שלא ראו עלייה בחולים הקשים אלא רק אחוז נדבקים גבוה מה שאומר שהחיסון עובד וקריאה בהירה להרגעה".

    "זה מאוד מעניין, אם המדינה מנסה לחיות לצד הקורונה אומרים שנוהגים בחוסר זהירות, אם מטילים הגבלות אומרים שהממשלה בהיסטריה – צריך לדעת לנהל סיכונים. ברגע שמתפשט זן שארגון הבריאות העולמי מגדיר אותו כמעורר דאגה, כשרואים יותר מחמישים שינויים גנטיים יש מקום לדאגה. אבל ברגע שנדע יותר נוכל לחזור לשגרה".

    פרופ' אפק הוסיף ואמר: לצערי הרב לא למדנו לחיות לצד הנגיף. יש מיליון איש שלא לקחו את הבוסטר, יש שש מאות אלף ישראלים לא מחוסנים. התראיינתי בכלי תקשורת גרמני שעורר הד גדול, אבל מה שיצא משם הוא האם רמת נוגדנים או לא רמת נוגדנים – במדינת ישראל זה בלם את התחלואה".

    "צריך להוריד את הכפפות מול הלא מתחסנים: מי שלא מתחסן אני בעד שיממן את הטיפול הרפואי שלו. אבל מנגד בואו נהיה אופטימיים, בחג בו ניצחנו את היוונים  ננצח גם את המילה היוונית אומיקרון" – האזינו

     

     



    0 תגובות