ירושלים • נכד הגר"ע ברשימת קינג

    דוד קורצווייל | צילום: פייסבוק No Comments on ירושלים • נכד הגר"ע ברשימת קינג
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יוני יוסף, בנו של הגר"י יוסף זצ"ל ונכדו של יבלחט"א הגר"ע יוסף חובר לרשימתו של אריה קינג יו"ר רשימת קו התפר בירושלים וישולב שם במקום השני.

    "החלטתי ללכת בדרכו של אבא זצ״ל ולהתמודד בהוראתו למועצת העיר ירושלים. ירושלים זקוקה לתוספת של עשרות אלפי יחידות דיור כדי לשמור על שלמותה ואחדותה. ירושלים חייבת הובלה של אנשים שאכפת להם מירושלים ואוהבים אותה בכל מאודם. אני חובר לידידי גואל הקרקעות והבתים, בונה ירושלים, אריה קינג, יו״ר רשימת שכונות התפר. יחד עד לנצחון!!" כתב היום יוסף.

    אביו, הרב יעקב יוסף, היה חבר מועצת העיר הראשון מטעם ש"ס.

    ירושלים יוני יוסף

     

    יוני יוסף אמר בראיון לאברהם פרסטר כי המפלגה היא  אינה נגד ש"ס אלא בעד ירושלים. "ישנה אכזבה מפעילות הבית היהודי בירושלים ואחנו משכנעים את האנשים שארץ ישראל חשובה להם לבוא אלינו".

    "אני לא יוצא נגד סבא, לא אעשה דברים שיתשמעו ח"ו כפגיעה בכבודו, אהיה חבר מועצה שאכבד, ואפעל למען בניית ירושלים. אני חושב שיש המון אנשים בציבור הדתי לאומי שמתחרטים שהצביעו לבנט.

    אני מחזיק סקר בידי שהראה לרשימת האיחוד הלאומי מפד"ל בפעם שעברה 5 מנדטים ובפועל קבלו שלושה. גם ש"ס צפו לה שלושה נציגים ובפועל קבלה ארבעה וכמעט חמישה. הסקר הגדול היה לפני שנה בבחירות לכנסת ולציבור החרי היה רוב מוחץ.

    מי ששומע ומקשיב לנו שידע שאנחנו מיועדים לציבור מסוים. מי שגר בשכונות התפר וסובל מהבעיות שם. לא נעשה פעילות בשכונות שאינם בקו התפר".

    בינתיים גם ד"ר ארווינג מוסקוביץ', גואל הקרקעות הידוע מירושלים הביע תמיכה באריה קינג וברשימת 'שכונות התפר' בבחירות למועצת העיר ירושלים.

    האזינו לראיון של יוני יוסף למהדורה המרכזית עם אברהם פרסטר

     

     

     



    0 תגובות