נר ראשון של חנוכה: איך בימינו מקיימים את פרסום הנס?

    אבי יעקב No Comments on נר ראשון של חנוכה: איך בימינו מקיימים את פרסום הנס?

    כמדי שבוע בתכנית עניין משפחתי משוחחת רחל פסטג עם רחל בולטון מפתחת "שיטת תעצומות" על מורכבות ואתגרי החיים | לקראת נר ראשון של החנוכה, שוחחו השתיים על מעלתו של הנר ראשון של חג החנוכה ועל מנהגי החג | ומה משמעות בימנו של  פרסום הנס, בזמן שכולם שמעו על נס פך השמן | האזינו

    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כמדי יום ראשון משוחחות  בתכנית "עניין משפחתי"  רחל פסטג ורחל בולטון מייסדת "שיטת תעצומות". לקראת נר ראשון של חנוכה, השתיים שוחחו על נס פך השמן, מדוע אנו מחויבים בימינו לפרסם את הנס, ומתי צריכים להדליק את שמונת הנרות כבר ביום הראשון של החג.

    בולטון פתחה על  חשיבות פרסום הנס, ואמרה: "אם היינו מתבקשים לפרסם את הנס, היינו צריכים לעשות מה שחב"ד עושים בכל הכיכרות ובכל הקניונים ובמקומות ציבוריים. גם החב"דניקים שמדליקים  חנוכיות לא פוטרים את עצמם לפרסם את הנס בבית שלהם. הם מוצאים מישהו שאומר ברכה והם חוזרים הביתה או לפני כן לפני שמגיעים למקומות אלה מספקים להדליק כל איש בביתו" .

    בהמשך סיפרה בולטון: "יש כאן משהו יותר עמוק, הרי הפרסום הנס לכלל העולם להראות איך אנחנו עם ישראל נצלנו איך אנחנו עם ישראל השם אוהב אותנו ושומר עלינו. אבל יש באן בשמן ובאור שהם מביאים וגם לעתיד לבוא  נלך לפי שיטת בית שמאי נדליק את כל הנרות היום הראשון".

    האזינו:



    0 תגובות