זעזוע: קברו של מרן הגראי"ל שטיינמן זצ"ל חולל באופן מחפיר

    אבי רבינא 1 Comment on זעזוע: קברו של מרן הגראי"ל שטיינמן זצ"ל חולל באופן מחפיר

    יומיים לפני יום השנה הרביעי לפטירתו: אלמונים חיללו הלילה את ציון קברו של מרן ראש הישיבה הגאון הרב אהרן ליב שטינמן זצ"ל ושפכו זפת על המצבה | ראש לשכת ראש העיר בני ברק, גדליהו סילמן: "תמונות קשות ומזעזעות"

    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הלם וזעזוע בעולם התורה: יהודים שהגיעו הבוקר (שישי) להתפלל על קברו של מרן ראש הישיבה, הגאון הרב אהרן לייב שטיינמן זצ"ל בבית העלמין פוניבז' בבני ברק, נדהמו למראה מזעזע של חילול הקבר, שככל הנראה בוצע במהלך הלילה (בין חמישי לשישי) בידי אלמונים, ששפכו זפת על המצבה. המעשה החמור והמזעזע אירע יומיים לפני יום השנה הרביעי לפטירתו של מרן ראש הישיבה.

    ראש לשכת ראש העיר בני ברק, גדליהו סילמן שהגיע למקום סיפר לקול חי': "את העדכון הראשוני אני מקבל מחבר סיעת ש"ס, ישראל בן ששון שמקבל טלפון מיהודי שנמצא שם על הקבר הבוקר, מיד הגעתי למקום וראיתי תמונות קשות ומזעזעות. הקבר הושחת לחלוטין ורוססו כתובות נאצה.

    בהוראת ראש העיר שמיד מעורב בפרטים אנחנו מזניקים למקום צוותי ניקיון של העירייה. גם השיטור העירוני הגיע למקום וגבה עדויות. בשעה האחרונה השלמנו את העבודה של החזרת הקבר למצבו הקודם בצורה מכובדת וכעת נעשים מאמצים להתקין מצלמות על הציון בכדי שהמקרה לא יישנה".

    ח"כ מיכאל מלכיאלי: "לראות את חילול קברו של מרן הגראי"ל שטינמן זצוק"ל ערב יום ההילולא הרביעי להסתלקותו- מחזה קורע לב ומזעזע שצריך לכאוב לכל יהודי. משטרת ישראל חייבת לעצור במהירות האפשרית את הפושעים ולנקוט כנגדם ביד קשה מאוד".

    יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי: "הזדעזעתי עד עמקי נפשי מהחילול הנפשע והבלתי נתפס של ציון מרן הגראי״ל שטיינמן זצוק״ל. יד ערלה ונבזית ההינה לבצע את המעשה הנורא סמוך ליום השנה לפטירתו, ופגעה קשות בלב כל יהודי החרד לכבודם של גדולי ישראל. אני קורא לרשויות החוק ללכוד את המבצעים במהירות ולהענישם בכל חומרת הדין".

    ח"כ ינון אזולאי: "לב כל יהודי מזדעזע לראות את חילול ציונו של מרן הגראי"ל שטניימן זצוק"ל. מחובתנו למחות כנגד אינשי דלא מעלי שהעזו לפגוע בכבודו. אני פונה למשטרת ישראל לעשות הכל לעצור את האחראים למעשה הנפשע ולמצות את הדין למען יראו ויראו".

    יו״ר סיעת יהדות התורה ח״כ יעקב ליצמן: ״שומו שמים על הפגיעה החמורה בציון קברו של הגראי״ל שטיינמן זצ״ל סמוך ליום פטירתו. מדובר במעשה נבזי ומכוער, המזעזע כל לב יהודי. נדרש מרשויות החוק לפעול במהירות, כדי ללכוד את הפורעים השפלים, למען יבואו על עונשם בהקדם״.

    חה"כ יעקב אשר שוחח הבוקר עם ממ"ר דן במשטרה דני חדד וסוכם על הקמת צח"מ (צוות חקירה מיוחד) לחקירת האירוע ואיתור הפושעים. "כלל הציבור החרדי בארץ ובעולם חש הבוקר זעזוע וזעם עצום", אמר אשר לממ"ר, "יש להקצות את כל המשאבים הנדרשים כדי לחשוף את הפושעים ולהעמידם לדין".

    ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין: "כמו כל בית ישראל, נחרדנו לגלות את מעשה הנבלה שנעשה בחילול הקודש בציונו הקדוש של רשכבה"ג מרן בעל האילת השחר זי"ע. מעשה נפשע שבוצע ע"י פורעים ערלי לב. צוותי העירייה פועלים מיידית להסיר את החרפה המזעזעת. במקביל, אקיים שיחות עם הפיקוד המשטרתי, על מנת לוודא שיעשו הכל למצוא את הפורעים בהקדם האפשרי ולהעמידם לדין".

    בתוך כך, המונים יעלו במוצאי שבת וביום ראשון לציון קברו של מרן ראש הישיבה, במלאת ארבע שנים לפטירתו לתפילות לישועת הכלל והפרט. בהיכלי הישיבות ובבתי הכנסת יציינו הרבנים את זכרו בשורת כינוסים ועצרות התעוררות.



    1 תגובות

    מיין תגובות