זק"א מטפח את מתנדביו בעקבות אסונות השנה האחרונה

    אבי יעקב No Comments on זק"א מטפח את מתנדביו בעקבות אסונות השנה האחרונה

    השבוע התקיים ערב גיבוש וחיזוק למתנדבי זק״א בבית שמש להוקיר את פעילות המתנדבים הפועלים בזירות קשות מאוד | במקביל, כ-200 מתנדבי זק"א  עברו הסמכת מחלץ – תרגלו עם חיילי יחידת החילוץ הארצית במשך עשרה ימים באתר הרס ייחודי בלב שכונת מגורים בתל אביב | האתר דימה אירוע קריסה של מספר רב של מבנים בשכונת מגורים כתוצאה מפגיעה ישירה של טילים

    מפקד משטרת בית שמש עם המתנדבים צילום: דברות זק"א
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השבוע התכנסו מתנדבי זק״א מסניף בית שמש לערב הוקרה  על פעילותם  למען הצלת חיים ושמירה על כבוד המת, יחד עם גיבוש ומילוי אנרגיות חדשות להמשך פעילותם, בחודשים האחרונים טיפלו המתנדבים בסניף בית שמש במספר אירועים קשים, ערב הגיבוש התקיים כדי לסייע למתנדבים לעכל את החוויות הקשות ומילוי מצברים להמשך פעילותם. מנכ״ל ארגון זק״א דובי וייסנשטרן קיים שיח עם המתנדבים.  כמן כן, את הערב  כיבדו בנוכחותם מפקד משטרת בית שמש סגן ניצב שלומי טובול.

    סגן ניצב שלומי טובול מפקד משטרת בית שמש הוקיר בראשית דבריו למתנדבים : ״אני מכיר ופוגש את פעילות מתנדבי זק״א עוד מתקופות הפיגועים הקשים, מתנדבי זק״א נמצאים ופועלים בזירות הכי קשות ושותפים לעשייה בהצלת חיים ושמירה על כבוד המת. אתם תוספת כוח משמעותי למערך החירום בעיר".

    הניצב הודה בשם משטרת ישראל : "תודה מיוחדת בשמי ובשם כל משטרת ישראל. אנו מוקירים ומעריכים את פועלכם, ובפרט את מפקד זק״א בית שמש אברהם קאפ שפועל רבות למען תושבי העיר במסירות נפש. נמשיך לעבוד בשיתוף פעולה ונעמוד ונפעל לצדכם בכל דבר וצורך".

    מנכ״ל זק״א דובי וייסנשטרן אמר בערב המרגש : ״מתנדבי זק״א פועלים במשך כל ימות השנה בשגרה ובחירום בזירות ואסונות, הערב זכינו לערוך אירוע קטן של הכרת הטוב ואמירת תודה למלאכים שמסורים למשימה הקדושה של הצלת חיים וכבוד המת. אני מברך על שיתוף הפעולה החזק בין מתנדבי זק״א למשטרת בית שמש, שמועיל ותורם לציבור בזכות המפקדים והשוטרים שקשובים ודואגים למתנדבים ועובדים יחד יד ביד למען עם ישראל. בעזרת השם  נמשיך לעבוד בעוד פרויקטים חשובים בעיר למען רווחת כלל התושבים והצלת חיים".

     

    בתוך כך כ-200 תרגלו מתנדבי זק"א  שעברו הסמכה   יחד עם חיילי יחידת החילוץ הארצית במשך עשרה ימים באתר הרס ייחודי ברחוב הצנחנים בלב שכונת מגורים בתל אביב,  האתר דימה אירוע קריסה של מספר רב של מבנים בשכונת מגורים כתוצאה מפגיעה ישירה של טילים, כשבשכונה למעלה מ-300 נפגעים חלקם לכודים והרוגים, חיילי יחידת החילוץ מהווים כוננים להקפצה מיידית בשעת אמת לכל אירוע אסון בארץ ובעולם.

     

     

    במסגרת השיתוף פעולה רב שנים בין זק״א לפיקוד העורף  זומנו המתנדבים מכל רחבי הארץ לקחת חלק בשמירה על כשירות מבצעית ותרגול שיתופי הפעולה דומה ככל האפשר להתנהלות בזמן אמת. במהלך האימון תרגלו המתנדבים שימוש בטכנולוגיות מתקדמות שפותחו במיוחד למשימת תיעוד חללים באסון המוני ואשר יסייעו למערך זיהוי החללים הארצי של מדינת ישראל.



    0 תגובות