מנהיג הג'יהאד האיסלאמי: "כל חיסול של לוחם ייענה בטילים על ת"א"

    נדב דוד No Comments on מנהיג הג'יהאד האיסלאמי: "כל חיסול של לוחם ייענה בטילים על ת"א"

    מנהיג הג'יאהד האיסלאמי זיאד נחא'לה מזהיר את ישראל בריאיון מפני אפשרות של פתיחת סבב לחימה חדש. נחא'לה מותח ביקורת על כניסת עובדים פלסטינים מעזה לישראל, "ישראל רוצה להפוך את עזה והגדה למאגר פועלים וזה דבר שאנחנו לא מוכנים לו"

    צילום: פלאש 90
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנהיג הג'יהאד האיסלאמי, זיאד נח'אלה, שולל בראיון לערוץ אל-מיאדין הלבנוני את האפשרות לפתיחה של סבב לחימה קרוב בעזה, ומתרה בישראל לבל תפגע בארגונו: "כל חיסול של מפקד או לוחם או חבר בג'יהאד האיסלאמי ייענה מייד בירי טילים על תל אביב. זאת הבטחה אישית שלי ואנו מחוייבים לה". לדבריו, ארגוני הטרור בעזה כבר הספיקו להשלים את חסרונותיהם באמצעי לחימה מאז מבצע "שומר החומות", וכי "סדנאות הייצור בעזה עובדות במלוא התפוקה".

    בעניין המשא ומתן העקיף אותו מנהלת ישראל עם ארגוני הטרור בקהיר, חשף נחאלה כי ישראל העבירה למתווכים המצריים שורה של הקלות, מבלי שתדרוש בתמורה התחייבות לרגיעה. בין ההקלות המוצעות: ייזום פרויקטים במימון קטר, איחוד האמירויות וסעודיה, והקמת עיר תיירות ובידור ייעודית לפלסטינים בצפון סיני. לדברי נח'אלה, הצעות אלה – כמו ההחלטה על הכנסת עשרות פועלים עזתיים לעבודה בישראל, אינן אלא "ניסיון לנטרל את ההתנגדות באמצעים כלכליים".

    מנהיג הג'יהאד האסלאמי זיאד נחאלה אף מותח ביקורת מרומזת על חמאס על שדחף לכניסת פועלים מעזה לעבוד בישראל. הופתענו מכך. ישראל רוצה להפוך את עזה והגדה למאגר פועלים וזה דבר שאנחנו לא מוכנים לו. ישנו חשש שתושבי עזה במקום לתמוך בהתנגדות יעדיפו לחפש אחר הקלות ישראליות, אמר.

    הוא העריך כי ישראל לא תתקוף בעזה אך הזהיר כי כל חיסול של בכיר בג'יהאד ייענה מייד בירי רקטות לתל אביב. "זו הבטחה אישית שלי ואנו מחויבים לה", אמר נחאלה בראיון לערוץ הלבנוני אלמיאדין. עוד טען כי הג'יהאד שיקם את ארסנל הנשק שלו שנפגע בשומר החומות. כך מפרסם כאן 11.



    0 תגובות