ח"כ מקלב על הפגנת המיליון: "שהדברים יהיו מעשיים נשאל את גדולי ישראל"

    אסתי פלד 2 Comment on ח"כ מקלב על הפגנת המיליון: "שהדברים יהיו מעשיים נשאל את גדולי ישראל"

    ח"כ אורי מקלב בריאיון ל"מהדורה המרכזית" התייחס לשאלת שיתוף הפעולה עם הממשלה לטובת הציבור, והתריע על הידרדרות מהירה ביהדותה של המדינה, "הולכים לתקופה קשה ביהדות, ממש כמו במדינות קומוניסטיות"

    צילום: פלאש 90
    16:19
    18.04.24
    ידידיה מאיר No Comments on "עדיין לא סגרנו את הדלתות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אורי מקלב התראיין הערב (רביעי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן התייחס לשאלת שיתוף הפעולה לטובת הציבור, "בהחלט קיימת שאלה ערכית האם אנחנו צריכים לשתף פעולה עם מה שקורה פה, לאור הפגיעה בשבת ועוד. אבל זה רק מחזק את הצורך שיהיה לנו כוח להשפיע בקבלת ההחלטות. תראו מה עושה ממשלת הרשע בתקופה קצרה" ציין מקלב.

    על הפגיעה האנושה במערך הכשרות וכעת הגיור אמר מקלב, "מלינובסקי ממונה על הוועדת לשירותי דת בזמן שהיא אפיקורסית. קריב הציע לגייר תינוקות שנולדו, זה כואב. ככל שהקואליציה תחזיק מעמד, נראה הידרדרות מהירה. אנחנו הולכים לתקופה קשה ביהדות, ממש כמו במדינות קומוניסטיות" התריע מקלב.

    מקלב תקף את ההידרדרות המסוכנת על יהדותה של המדינה ואמר, "בתוך המדינה עצמה יש התחזקות מאוד גדולה, מה שקורה במשכן הכנסת – פשוט מנותק ממה שקורה בחוץ. חובה על כל אחד ואחד לפעול ולהשפיע, אנשים מתעניינים במה שקורה וצריך להסביר את הדברים".

    האם נראה בקרוב הפגנת המיליון וחצי על הרס היהדות במדינה נשאל מקלב, "אנחנו לא מתכננים הפגנה בקרוב" הבהיר מקלב והוסיף, "יש לא מעט דברים שקורעים את הלב זה ציפור הנפש, בעבר יצאנו למחות על דברים דומים. דברים כאלו נמצאים להכרעה אצל גדולי ישראל. נעלה את זה על הפרק שזה יהיה מעשי. יש דבר אחד שכולל הכל לחיות חיי תורה וחינוך בארץ ישראל וזה הולך להיות קשה יותר".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אין עליך מקלב
      כולם אוהבים אותך
      פעיל בכנסת שבאמת פועל ולא רק מדבר