ח"כ אמסלם: "יש תחרות בממשלה מי מעביר יותר חוקים אנטי יהודים"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ אמסלם: "יש תחרות בממשלה מי מעביר יותר חוקים אנטי יהודים"

    ח"כ דוד אמסלם בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מספר על המתקפה התקשורתית שעבר, "אני חוזר מבית הכנסת בערב בת ואני לא מודע למה שקורה, אני שר שירי שבת והם מלכלכים עליי באותו הזמן". אמסלם טען כי "לערוצים הללו יש 300 כתבים והם שמעו מה אמרתי בשיחה גלויה, אבל הם אמרו בא נעשה סיבוב על דוד אמסלם"

    צילום: פלאש 90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ דודי אמסלם התראיין הערב (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן ותקף את מתווה הכותל שבא לקדם את ההכרה ברפורמים, "מתווה הכותל זה בעקבות החלטת בג"ץ. הם מכירים ברפורמים שמכנים את בית המקדש 'בית מטבחיים פרמיטיבי' רח"ל".

    אמסלם הבהיר כי בכדי לשנות את המצב "צריך לשנות את ההרכב בבג"ץ, לשים שם אנשים חרדים ומסורתיים. יש בממשלה תחרות, 'חטוף כפי יכולתך' מי מעביר יותר חוקים אנטי-יהודיים" תקף אמסלם.

    אמסלם הדף את הטענות נגדו כי דיבר בצורה קשה נגד השמאל ואמר, "השמאל הוא אלים ובריוני. במקום שיענו לגופו של עניין, למה הם דורסים אותנו בכנסת, אז הם מספרים 'אמסלם מדבר בסגנון כזה או אחר'. מי שמקלל אלו הם, לפיד הקלקר השווה אותנו ליגאל עמיר".

    על השקרים שהופצו נגדו בתקשורת אמר אמסלם, "7 שנים השמאל לא הפסיק לטנף עלינו מבוקר עד לילה, אני כשר המקשר שמעתי דברים קשים, אף אחד לא פתח על כך אולפנים. לפיד שכינה אותנו צאצאים של יגאל עמיר הוא יטיף לנו מוסר. ליברמן אומר שיזרוק את החרדים למזבלה והם צוחקים באולפן. כל מה שאמרתי היה בשיחה עם אנשים אמרתי אותם גם על בימת הכנסת".



    0 תגובות