שיחה כאובה: האח השכול מאסון מירון עם הרב בן לולו

    אבי יעקב No Comments on שיחה כאובה: האח השכול מאסון מירון עם הרב בן לולו

    אתמול ועדת החקירה לבדיקת האסון הנוראי במירון הגישה המלצות להתנהלות ההילולא השנה בציון הרשב"י | בתוכנית "הפוך על הפוך" עם הרב בן לולו עלה לשיחה ישראל דיסקינד חסיד גור לשעבר שאחיו נהרג באסון | ישראל בתובנות חשובות להמלצותיה נציין כי הוא יושב ברוב דיוניה של הוועדה לחקר האסון | האזינו

    הרב משה בן לולו
    12:16
    29.03.24
    קובי פינקלר No Comments on נעצרו מחבלים שהיו מעורבים בפיגועי ירי ומטענים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר  שפרסמה אתמול  ועדת החקירה לאסון מירון, את המלצותיה לחגיגות ל"ג בעומר השנה  בציון רבי שמעון בר יוחאי –   אירח הרב משה בן לולו בתוכניתו הפוך על הפוך  את ישראל בונים ישראל בונים דיסקינד שאחיו שמחה בונים דיסקינד נהרג באסון הר מירון לשיחת עומק מעניינת.

    ישראל שנלחם למען הקמת  ועדת החקירה הממלכתית, צינן את ההתלהבות בעקבות פרסום הדו"ח, ואמר: "כדו"ח ביניים זה דו"ח שיש בו הרבה המלצות להציל חיי אדם, העניין הוא זה לא מסתיים כאן, אם  ועדת החקירה הממלכתית ואומרת אחד, שתיים, שלוש – בשביל להציל חיי אדם בשביל שההילולא תוכל להתקיים בצורה מסודרת, בסופו של דבר מדובר בתקציבים".

    עוד הוסיף דיסקינד: "עכשיו מה שנקרא ההחלטה על הממשלה הגורמים הפוליטיים שצריכים לבוא ולהגיד שמוכנים לקבל על עצמם להשכיב את אותו סכום כסף שצריך באמת בשביל להסדיר ולדאוג לכך, שאירועי מירון תשפ"ב יתנהלו בצורה מסודרת. בלי זה אפשר להגיד קדיש על כל הדו"ח" .

    הרב בן לולו ודיסקינד שוחחו על ההמלצות הנוספות שנכתבו בדו"ח,  והפיצוי שמגיע למשפחות האסון: האזינו



    0 תגובות