חג הגאולה: מירי שניאורסון בשיחה עם שליח חב"ד

    אבי יעקב No Comments on חג הגאולה: מירי שניאורסון בשיחה עם שליח חב"ד

    בתכנית עניין משפחתי בהגשת מירי שניאורסון עלה לשידור הרב ראובן שניאורסון וסיפר איך על חג הגאולה ומעלת ההתוועדות ביום החשוב י"ט כסלו | הרב שניאורסון חלק מידע מרגש על תוצאה מידית שראה בהתוועדות שנערכה אתמול עד 02:00 בלילה בבית חב"ד בקריית גת | האזינו

    צילום: שלומי כהן
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתכנית עניין משפחתי בהגשת מירי שניאורסון התארח כמדי שבוע  בנה, הרב ראובן שניאורסון שליח חב"ד בקריית גת  לשיחה מיוחדת על חג הגאולה. הרב סיפר על מעלות החג, מעלת ה"התוועדות"  והתוצאות שראה ממש לאחר התוועדות שנערכה אתמול. הרב הוסיף וסיפר כיצד מתכוונים להמשיך לחגוג  היום י"ט  ומחר כ‘ בכסלו  את חג הגאולה.

    הרב שניאורסון חשף שראה כבר תוצאות טובות מהתוועדות אתמול בלילה וסיפר: "הגיעו אלינו צעירים שישבו בקיוסק שפתוח 24 שעות. אגב, הוא לא פתוח בשבת, ולמה? כי הוא ראה יש שלידו יש בית חב"ד, בעל הקיוסק בא אליי ואמר אתה יודע שחשבתי לפתוח בשבת אבל בגלל שאתה פה לידי אני לא יפתח בשבת.  בעצם בית חב"ד שהוא קיים כבר עושה שכל שבוע מישהו לא יחלל שבת, ויחלל פחות שבת בזכות זה".

    שניאורסון המשיך את הסיפור וחשף: "אתמול היו בחורי ישיבה שלומדים בישיבת תומכי תמימים בסביבות 01:30 בלילה ישבו עם כמה צעירים שישיבו בקיוסק, אמרו אנחנו רוצים שיעור תניא איתכם, האלה אמרו ‘באורות הגבוהים בה אנחנו נמצאים‘ הם קבעו שיעור תניא שלהם וישבו אותם ללמוד. זה עניין אחד שקרה".

    האזינו:



    0 תגובות