יו"ר האופוזיציה: "בנט ולפיד לא פועלים נגד הסכם הגרעין האיראני"

    אבי רבינא No Comments on יו"ר האופוזיציה: "בנט ולפיד לא פועלים נגד הסכם הגרעין האיראני"

    ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ביקר בחריפות את מדיניות הממשלה ואמר, "חמאס חייב לשלם מחיר כבד על הפיגוע הנורא בירושלים". נתניהו התייחס לגינוי הלא ברור של רע"מ לפיגוע ואמר, "אני דורש מרע״מ לגנות באופן מפורש, בעברית ובערבית, את פיגוע הרצח בירושלים. אני דורש מבנט לדרוש זאת מהם"

    בנימין נתניהו צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה לשעבר, ראש האופוזיציה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו נאם היום (שני) בפתח ישיבת סיעת הליכוד הכנסת שלח תנחומים למשפחתו של אליהו דניאל קיי הי"ד,  "מחבל מתועב מהחמאס רצח את דניאל קיי ז״ל וגדע את סיפור חייו. כולנו מחבקים את המשפחה בשעתה הקשה והנוראה".

    נתניהו הבהיר כי על הפיגוע הנורא, "חמאס חייב לשלם מחיר כבד על הפיגוע המתועב הזה בלב ירושלים. מול הטרור יש להפגין יד קשה וחזקה. לצערי אנחנו לא רואים את היד הקשה הזו נגד הטרור, כפי שאנו לא רואים אותה במאבק נגד איראן".

    נתניהו התייחס ללחץ חסר התקדים של ארה"ב על איראן למנוע פעולות באיראן, "אני קראתי היום בניו יורק טיימס שבכירים אמריקנים מתחו ביקורת על פעולותינו המבצעיות נגד הגרעין האיראני. אני לא צריך להזכיר לכם שטענות דומות הושמעו גם נגד הניסיונות של ישראל למנוע מעיראק להתחמש בנשק גרעיני. ישראל פעלה נגד עיראק וסוריה ומנעה משתי המדינות הללו להשיג נשק גרעיני" ציין יו"ר האופוזיציה.

    נתניהו הוסיף כי "כך פעלנו אנחנו נגד איראן ומנענו ממנה במשך שנים רבות להשיג ארסנל של נשק גרעיני שמכוון להשמדתנו. פעלנו גם במישור המבצעי וגם במישור המדיני. לצערי זה לא מה שקורה היום. בנט ולפיד לא פועלים נגד הסכם הגרעין האיראני".

    נתניהו ביקר את כישלון הממשלה מול הסכם הגרעין ואמר, "אין להם אגרוף מחץ מדיני והסברתי שהובלנו בכל מקום ומעל כל במה. במישור המבצעי, בנט ולפיד ממשיכים לקיים את ההתחייבות ההזויה של לפיד לארה״ב למדיניות ״אין הפתעות״. המדיניות הזו כובלת את ידיה של ישראל. הרי אנו רואים שהאמריקאים מתנגדים לפעולות הללו ואז אין מבצעים.  כשאין הפתעות, אין מבצעים – ואין כלום".

    נתניהו הזהיר כי "בכל יום שבנט ולפיד ממשיכים במדיניות הרופסת הזו נגד איראן הם מקרבים אלינו את העננה הקודרת הזו שמעיבה על ביטחונה ועל עצם עתידה וקיומה של מדינת ישראל".

    יו"ר האופוזיציה התייחס לחוסר הגינוי של חברי הקואליציה – רע"מ כנגד הפיגוע אמש, "אתמול ראינו את הפיגוע הרצחני בירושלים ואני ציפיתי מכל חברי הקואליציה לגנות את הטרור בקול רם, ברור וצלול. בלי תרגילים, בלי טשטושים ובלי התחמקויות. אבל רע״מ, התנועה של האחים המוסלמים, הוציאה איזו הודעה רפה, רק בעברית כמובן, שמגנה ״אלימות מכל צד״. אנחנו כבר מכירים את האמירות האלה שלא אומרות כלום".

    נתניהו הוסיף, "אני דורש מרע״מ לגנות באופן מפורש, בעברית ובערבית, את פיגוע הרצח בירושלים. אני דורש מבנט לדרוש זאת מהם. הרי הם השותפים הבכירים שלו – מנסור הבוס".

    עם זאת הבהיר נתניהו, "בנט לא מסוגל לעשות זאת מפני שהוא השליט את תנועת האחים המוסלמים על אזרחי ישראל הערבים, שרובם לא מעוניינים להיות נשלטים על ידי האיסלאם הקיצוני. רובם רוצים להיות חלק מהחברה הישראלית המתקדמת של המאה ה-21 ולא איזה חלק של ח׳ליפות מימי הביניים".

    נתניהו תקף את הדיקטטורה שמובילה הקואליציה בחוקים כנגד בחירתו לראשות הממשלה ואמר, "הציבור רואה את החולשה של הממשלה הזו. לכן הוא לא רוצה את הממשלה הזאת. אז מה הם עושים? הם מעבירים חוקים נגד מי שהציבור כן רוצה בו. הם עושים זאת בתהליך דו-שלבי. קודם מגבילים את כהונת הממשלה, דבר שלא קיים בשום דמוקרטיה פרלמנטרית בעולם. זה שלב א׳. בשלב ב׳ הם יביאו עוד חוק איראני שימנעו פרסונלית ממועמד שהציבור רוצה אותו מלכהן כראש ממשלה".

    נתניהו ציין כי "אתמול פורסם סקר בערוץ 20 שמשקף סקרים דומים רבים. 54% מעדיף אותי בראשות הממשלה. פי 6 מבנט, יותר מפי 2 מלפיד וכמעט פי 10 מגדעון סער, שר המשפטים שהמפלגה שלו לא עוברת בעקביות את אחוז החסימה. גדעון סער רוצה למנוע מהציבור את ההחלטה שלו והבחירה שלו".

    נתניהו ביקר בחריפות את הממשלה ואמר, "הם דנים בחוקים האלה אתמול בממשלה ביום של פיגוע רצחני, הכל כדי לתת לכמה פוליטיקאים ופקידים להחליט מי יכול או לא יכול להתמודד, העיקר לשלול את הזכות של הציבור להחליט מי יוביל אותו".

    בסיום דבריו אמר ראש הממשלה לשעבר, "זה לא יעזור להם. אנחנו נחליף את הממשלה ונבטל את כל החוקים האנטי-דמוקרטים שלהם ונחזיר את ישראל למדיניות תקיפה ואיתנה שתבטיח את עתידה. הקואליציה רומסת את הדמוקרטיה גם בתוך הכנסת. הם רומסים בבריונות אין קץ את הזכויות האלמנטריות בכל הממשלות כשאנחנו היינו רוב בכנסת. לא היה דבר כזה בתולדות הכנסת".



    0 תגובות