איך דבר כזה קורה? נוסעים משלמים מחיר כפול בתחבורה הציבורית

    אבי יעקב No Comments on איך דבר כזה קורה? נוסעים משלמים מחיר כפול בתחבורה הציבורית

    בתקופה האחרונה תושבי בית שמש אשר נוסעים בחברת "בית שמש אקספרס" משלמים כפול עבור נסיעה בודדת | תושבים שהכירו את התקלה ביקשו לשלם אצל הנהג אך לא איפשרו להם ונאלצו לשלם מחיר כפול | מטריד מאוד

    אוטובוס בית שמש אקספרס צילום: רווח הפקות
    9:00
    24.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף נ"ו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תושבים בבית שמש הנוסעים בתחבורה ציבורית בעיר, שמו לב בימים האחרונים שהם משלמים כפול מהמחיר שצריכים לשלם, משום שחברת התחבורה 'בית שמש אקספרס' גובה מהם תשלומים כמעט כפול עבור נסיעה עירונית בודדת.

    התשלום המקורי אמור להיות כ- 3 וחצי שקלים, הנוסעים משלמים בפועל כ- 6 וחצי שקלים, עבור נסיעה בודדת. בעמדות תשלום הנמצאות באוטובוס – מספר נוסעים אף ביקשו לשלם אצל הנהג אולי שם יגבו מהם את התשלום "הרגיל" המקורי אולי שם כי לא קיימת כפל התשלום  עבור כל נסיעה. אך פקחים שהיו באוטובוס מנעו זאת מהנוסעים בטענה כי יש עמדות תשלום נוספות ולא יכולים לתקף את הרב קו אצל הנהג.

    י"ו תושב נוסע בתחבורה הציבורית תושב בית שמש בשיחה עם קול חי: " נסעתי אתמול בקו 28 מתחנת רכבת בית שמש. תיקפתי את הרב קו שלי במכונה שנמצאת בתוך האוטובוס, המחיר שהיה רשום עבור הנסיעה הוא 3 וחצי ש"ח בפועל הורידו בכרטיס 6 וחצי.

    עוד הוסיף י"ו: "שמעתי נוסעת נוספת ביקשה מהפקח שהיה באוטובוס  לשלם אצל הנהג עקב התקלה הזו ושפגשה בעבר. י"ו הדגיש: " בדקתי באזור האישי של הרב קו שלי וכן ירד לי 6 וחצי שקלים, בעוד שהמחיר המופיע על מסך העמדות הוא 3 וחצי".

    פנינו לחברת התחבורה "בית שמש אקספרס" שמפעילה את הקווים בעיר, אך טרם התקבלה תגובה.

     

     

    חיוב בתשלום בכפול. האדיבות המצלם



    0 תגובות