- רדיו קול חי - -

גל תקיפות כנגד יהודים בירושלים: מספר נפגעים מבקבוקי תבערה ואבנים

עימותים קשים נערכו בעיסאוויה היום (ראשון) ובמוקדים נוספים בירושלים בין מחבלים לכוחות הביטחון, למעלה מ- 40 בקתבים נזרקו בסילוואן הלילה.

הערב, גבר נפצע מבקבוק תבערה, בגיא בן הינום בעיר העתיקה בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שערי צדק גבר כבן ר30 במצב קל, עם כוויות.

בשעה 22:03 התקבל דיווח נוסף במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על בקבוק תבערה שנזרק לעבר אוטובוס נוסעים בקו שרות, סמוך למחסום חיזמה, כל הנוסעים לא נפגעו, נהג האוטובוס גבר כבן 25 שלקה בחרדה מטופל ע"י חובשים ופראמדיקים של מד"א במקום.

קו 165 מירושלים למעלה אדומים נרגם הערב באבנים ליד ודי ג'וז (סמוך למנהרה). נזק נגרם לזגוגיות. הנהג נפגע קל בעיניו מרסיסים. לנוסעים שלום. תמר אוחנה ראש ענף תחבורה בכוח לעובדים אמר: "זריקת האבנים מתחדשת לצערנו ומסכנת חיי הנהגים והנוסעים. הפעם תודות לתושיית הנהג חולץ האוטובוס. נמשיך לעבוד עם המשרד לביטחון פנים למיגור התקיפות הללו".

צילום: פלאש 90

בנוסף, בקבוק תבערה נזרק אל קו 149 של אלקטרה אפיקים מירושלים לעלמון. לא היו נפגעים. בתגובה איגוד ועדי התחבורה בכוח לעובדים ישבית את קו 149 עד לסיום השירות.