ח"כ דוד ביטן: "אמסלם עובר לינץ' תקשורתי כבר יומיים"

    אסתי פלד 1 Comment on ח"כ דוד ביטן: "אמסלם עובר לינץ' תקשורתי כבר יומיים"

    ח"כ דוד ביטן בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מותח ביקורת קשה על התנהלות הממשלה מול גל הטרור, ומציין כי חוק להגבלת כהונת ראש ממשלה יעבור בגלל תמיכת ימינה. והלינץ' התקשורתי שעובר חבירו דוד אמסלם בימים אלו

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ דוד ביטן (הליכוד) תראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי רבינא וביקר את החולשה של הממשלה הנוכחית אל מול גל הטרור הקשה, "המצב הוא שיש פחות הרתעה כעת מתקופת נתניהו, בגלל שעבאס נמצא בממשלה".

    ביטן התייחס לחוק שעסקו בו היום להגבלת כהונת ראש הממשלה ואמר, "החוק להגבלת כהונת רה"מ יעבור מחר בכנסת, 'ימינה' בפנים" ציין ביטן.

    ביטן התייחס ללינץ' התקשורתי שעבר חבירו דודי אמסלם תוך ציטוטים שקריים בשמו ואמר, "דברי אמסלם הוצאו מהקשרם, הוא דיבר על 'מכלאות' כמטאפורה".

    ביטן הוסיף, "דודי עובר לינץ' תקשורתי כבר יומיים. דורסים אותנו בכנסת, והוא מרגיש רדוף כשמוציאים אותו כל הזמן מהוועדות" ביטן התייחס לחוק שמקדם אמסלם ואמר "החוק של דודי להגבלת הוצאות כספיות בפריימריז טוב בעיקרו" אמר ביטן

    על מבול ההקלטות מישיבת סיעת הליכוד לתקשורת אמר ביטן, "לא יודע מי מקליט, זה לא אני. בושה וחרפה, הפסקתי לדבר בישיבות הסיעה. אלו שמקליטים רוצים כנראה לקבל נקודות חיוביות בתקשורת. אולי נשדר בשידור חי את ישיבות הסיעה".

    לסיום התייחס ביטן לביקורת שמתח בעברו על היעדרות חכי"ם מהמליאה מהליכוד ואמר, "יש שינוי בהיעדרות הח"כים בליכוד בהצבעות, נראה שינוי בקרוב".



    1 תגובות

    מיין תגובות