ח"כ ליצמן בריאיון: "בשונה מעכשיו, בממשלת נתניהו דאגנו לתגובה קשה"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ ליצמן בריאיון: "בשונה מעכשיו, בממשלת נתניהו דאגנו לתגובה קשה"

    ח"כ יעקב ליצמן בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מותח ביקורת על תגובת הממשלה החלשה אל מול גל הטרור הקשה בירושלים. ליצמן התייחס להצעה של בנט בתמורה לתמיכה בתקציב והאם הכסף יענה הכל? ועל הערבות שנתן לגנץ בכדי שיחזור למחנה הימין

    צילום: פלאש 90
    12:00
    19.04.24
    יונתן שורק No Comments on "בשבילם הספרדים כמו אוויר": הרב אברהם יוסף תוקף את הבד"צים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יעקב ליצמן התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי רבינא ותקף את חולשת הממשלה אל מול גל הפיגועים הקשה, "הממשלה לא מגיבה בחומרה לפיגועים כי הקואליציה משונה. אלו שמצפים שנוציא גינוי מגזימים, זה מובן מאליו. בממשלת נתניהו דאגנו לתגובה קשה, אבל אם לא יגיבו – הטרור ירים ראש".

    ליצמן הסביר את חרם הוועדות בכנסת, "אנחנו מחרימים את ועדות הכנסת כי פוגעים בנו. מה מצפים? שנהיה שעיר לעזאזל?. בג"ץ אמר 'נו נו', טען שאנחנו צודקים – אבל לא עשה בפועל כלום. אולי נקים כנסת אלטרנטיבית" חשף ליצמן.

    על שאלת המימון והתקציבים למוסדות התורה אל מול תמיכה בקואליציה אמר ליצמן, "גדולי התורה קבעו כי כסף זה לא משנה, א"א לתמוך בתקציב שפוגע ביהדות ועוזר לרפורמים ולחתולים. לא נוותר על הכותל, על הגיוס ועל השבת. לא רוצה להתייחס האם שאר חברי לסיעה מתנגדים כמוני".

    ליצמן סיפר על ההצעה מראש הממשלה בעת העברת תקציב המדינה, "ההצעה שקיבלנו לתמיכה בתקציב ובתמורה נקבל מיליארד שקל, זה כדי לשבור את הבלוק 'ברזל' שלנו באופוזיציה. כמו שניצחנו את הרפורמי קריב בכותל, נגייס כל העולם. בנט מצפצף על הרבנים שלו" אמר ליצמן.

    ליצמן תקף את הרפורמה להרס היהדות ואמר, "ברפורמת הגיור אין לנו דאגה, כשזה יקרה נעשה ספרי יוחסין. אלו שיפסידו מזה הם החילוניים". ליצמן הבהיר כי "רע"מ הם אלו ששולטים בפועל בקואליציה, יש לנו בעייה איתם. אנחנו מנסים לעבוד עם כל מי שמוכן, נמצא את האצבע ה-60".

    על הערבות שנתן לגנץ לחזור להיות ראש ממשלה בקואליציית ימין אמר ליצמן, "אין לי מילת ביקורת על דרעי, אבל נתתי ערבות לגנץ שיבוא אלינו ונקיים את הרוטציה. גם על היועמ"ש מנדלבליט אין לי ביקורת, מקווה שייצא טוב בעניני".



    0 תגובות