הישג לבן גביר: פרשיית מות הנער תיחקר בוועדה מיוחדת בכנסת

    יונתן שורק No Comments on הישג לבן גביר: פרשיית מות הנער תיחקר בוועדה מיוחדת בכנסת

    הישג לציונות הדתית ולח"כ בן גביר בחקירת מותו של הנער אהוביה סנדק | מהרגע הראשון, כאשר יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' עוכב באלימות בהגיעו לזירת האירוע ולכל אורך חיקור הדין אותו ליווה חבר הכנסת איתמר עלו שאלות קשות על כוונות לטיוח והשתקת התנהלות השוטרים וכעת ייחקרו במסגרת הוועדה

    זירת התאונה צילום: חוננו
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שליווה את תיק מות הנער אהוביה סנדק ז"ל כבר מהרגע הראשון בעת שניצל את סמכותו כחבר כנסת  לגשת לזירת התאונה בה נהרג סנדק לאחר שמכונית משטרה ניגחה את מכוניתו במהלך בריחה, מסתמן הישג אישי לחה"כ איתמר בן גביר: ועדה משותפת תוקם בכנסת כדי לחקור את מותו של הנער  שנהרג במהלך מרדף משטרתי בבנימין לאחר שהוא וחבריו נחשדו בפגיעה בערבים.

    חבר הכנסת בן גביר יוזם המהלך בירך על ההחלטה ואמר: "יום חשוב מאוד. אמנם רציתי ועדת חקירה פרלמנטרית אבל גם ועדה מיוחדת של הכנסת יכולה לחקור ולבדוק. מודה לאריה דרעי, סמוטריץ', גפני ולוין וגם לניר אורבך ועידית סילמן שפעלו למען הקמת הוועדה אצל ח"כ מירב בן ארי שתדון בלב פתוח ונפש חפצה במחדלים והרשלנות".

    מהציונות הדתית נמסר לאחר קביעת הוועדה: הישג לציונות הדתית ולח"כ בן גביר בחקירת מותו של אהוביה סנדק. מהרגע הראשון, כאשר יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' עוכב באלימות בהגיעו לזירת האירוע, עלו שאלות קשות על כוונות לטיוח והשתקת התנהלות השוטרים שגרמה למותו הטראגי של אהוביה סנדק ז"ל.

    עוד נמסר: "פאות וכיפה הן לא סיבה למרדף משטרתי וניגוח כלי רכב שהביא לתוצאות קשות מנשוא. המקרה חייב להיחקר והמשטרה תהיה חייבת להפיק לקחים. משטרה מתפקדת צריכה את אמון הציבור והשתקת עבריינות פנימית זו לא אופציה".

    גורמים במפלגה מסרו: "אנו מחזקים את ח"כ בן גביר על דרישתו להקמת ועדת חקירה פרלמנטרית לחקירת מותו של אהוביה סנדק ועל ההסכמה לקיים את הבדיקה בוועדה משותפת של ועדת חוץ וביטחון וביטחון פנים שתוקם לשם כך".



    0 תגובות