בנט הוזעק למליאה: הצעת חוק המשפחתונים נפלה במליאת הכנסת

    איתי גדסי No Comments on בנט הוזעק למליאה: הצעת חוק המשפחתונים נפלה במליאת הכנסת

    הצעת חוק המשפחתונים של יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני נפלה במליאת הכנסת בהפרש של קול אחד 47-46 לאחר שראש הממשלה בנט הגיע במיוחד למליאת הכנסת להצביע נגד החוק

    Israeli prime minister Naftali Bennett is surrounded by security guards arrives to his office in the Israeli parliament, on November 15, 2021. Photo by Olivier Fitoussi/Flash90 *** Local Caption *** ראש הממשלה נפתלי בנט מוקף במאבטחים מגיע ללשכתו בנסת ישראל צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חוק לפיצוי העלי עסקים ועצמאים קודם בכנסת במטרה לפצות את העסקים שהפסידו במהלך הסגרים וחוקי צמצום פעילות אותם גזרה המדינה בתקופות התפשטות נגיף הקורונה. על בעלי העסקים נאסר לפתוח את חנויותיהם ולספק שירות ולקבל עליו שכר.

    משום שההחלטה פגעה בעסקים קטנים ובתוכם משפחתונים קטנים אשר פעילותם נעצרה באותם ימים אך מנגד הם לא עמדו ברף ההכנסות הנדרש מה שגרם לאלפי בעלות משפחתונים להפסיד כסף רב פעל יו"ר יהדות התורה משה גפני  להגיש הצעת חוק שתפתור את המצוקה הזאת.

    למרבה ההפתעה הצעת חוק המשפחתונים של יו"ר יהדות התורה, נפלה במליאת הכנסת בהפרש של קול אחד כאשר ארבעים ושישה הצביעו בעדה וארבעים ושבעה הצביעו נגד כדי לא לספק הצלחה לקואליציה – למרות שהחוק נועד להיטיב עם האוכלוסיות החלשות יותר בישראל.

    חשוב לציין כי הצעת החוק סוכלה לאחר שראש הממשלה נפתלי  בנט הגיע במיוחד למליאת הכנסת על מנת להצביע נגד החוק וכך למעשה להוריד אותו מסדר היום ולהנציח את הפגיעה בשכבות החלשות.



    0 תגובות