הרבנית ימימה: מעצר בני הזוג בטורקיה והקשר לחודש הגאולה

    אבי יעקב No Comments on הרבנית ימימה: מעצר בני הזוג בטורקיה והקשר לחודש הגאולה

    בשיחתה על פרשת וישלח בתוכנית ׳עניין משפחתי׳ דיברה הרבנית ימימה מזרחי על כלאת הישראלים בטורקיה | הרבנית סיפרה על הדבר הקשה שמאפיין חודש כסלו והקשר לשבוע הגאולה, י"ט כסלו שחל השבוע | האזינו

    "את"
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כמדי שבוע בתוכנית ׳עניין משפחתי׳ משוחחת רחל פסטג עם הרבנית ימימה מזרחי על הפרשה. השבוע, שוחחו השתיים על המעצר  בטורקיה , חודש הגאולה, והתובנות החדשות מהפרשה – פטירת רחל אימנו, הפחד של יעקב אבינו, והנשים שעוזבות את חיו.

    הרבנית ימימה בפתח דבריה: "הסיבה  של וירא  של יעקב מאוד ויצר לו, למה הוא כל כך פוחד? הרי ראית את ה בחלום הסולם,  והוא אומר לך כי לא אעזבך.   נכון אבל הנשים של חיו עוזבות אותו,  רבקה מתה.  ותמות מנקת רבקה,  חז"ל מגלים לנו שזו אמא שלו האהובה רחל אשתו גם היא מתה,  ובלי נשיו הוא מרגיש שהוא נשאר חשוף כל כך, מבוהל ככל כך."

    הרבנית התייחסה לפרשת הישראלים בטורקיה והוסיפה דבר שמאפיין את חודש הגאולה: "בהלה זה באמת דבר המאפיין של חודש כסלו. הדבר המיסטי שהתרחש הכי מבעית שמאפיין את כסלו זה מעצר שווא,  כך שני ישראלים כלואים על לא עוול  בכפם בטורקיה. בעלילה משונה,  ואין להם מושג איך יצאו משם .הם נחשדים בריגול.  עוד שבועיים נקרא איך מושל מצרים חושד באחים של יוסף מרגליים".

    האזינו:



    0 תגובות