'אופטיקל סנטר' בימי גיבוש לרגל זכייתה כחברת האופטיקה הרווחית בצרפת

    עפר גדנקן No Comments on 'אופטיקל סנטר' בימי גיבוש לרגל זכייתה כחברת האופטיקה הרווחית בצרפת

    "מאוד מרגש לראות איך כולם רוצים לדעת מה האמת של ארץ ישראל, מה האמת של ירושלים להיות אור לגויים- לקבל אנרגיה טובה ולחזור הביתה בשמחה" (לורנט לוי, מנכ"ל רשת 'אופטיקל סנטר')

    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    4 ימי גיבוש ישראלים ערך מנכ"ל רשת 'אופטיקל סנטר' ל-2600 עובדיו שהגיעו ב-11 טיסות שונות מרחבי הגלובוס. אלו היו התיירים הראשונים שנכנסו לארץ עם החלטת הממשלה לאפשר כניסת תיירים 1300 חדרים בבתי מלון בירושלים, 300 אוטובוסים ו-70 מדריכי טיולים אלו המספרים שחגגה 'אופטיקל סנטר' עם כל עובדיה. רשת 'אופטיקל סנטר' רשת ראיה ושמיעה עולמית עם כ-800 סניפים ברחבי העולם ו-22 סניפים בישראל בראשות לורנט לוי- אופטיקאי יהודי שומר תורה ומצוות עם לב חם שעשה עלייה לפני 16 שנים מצרפת לארץ שבחר לחגוג את הכתרת 'חברת האופטיקה הרווחית ביותר לשנת 2020 בצרפת' בימי גיבוש באווירה ישראלית אוטנטית. יום בדרום בו בקרו בין השאר במצדה, סיור מודרך מקיף בירושלים בין השאר גם בעמותת 'משכן הראיה אופטיקל סנטר' הנותנת משקפי ראיה במחירים מסובסדים. הופעות וחוויה קולינרית מהשורה הראשונה. גולת הכותרת היתה כנס ענק בבניני האומה בירושלים בהשתתפות כלל עובדי הרשת, עיתונאים אישי ציבור ומעל הכול- המנכ"ל לורנט לוי שעמד על הבמה נרגש וגאה בעובדיו ונשא את הנאום המרכזי.
    רשת 'אופטיקל סנטר' רשת צרפתית מקצועית ואופנתית ברמה הגבוהה ביותר שהוקמה בשנת 1991, המתמחה בכל מה שקשור לאופטיקה ולשמיעה. כיום היא המותג המוביל בתחום בצרפת. הכנסות הרשת לשנת 2021 מסתכמים במיליארד יורו. בכל חנות קיימת מעבדה מקצועית זמינה המצוידת בטכנולוגיות החדישות ביותר, אנשי מקצוע מעולים ואדיבים שישמחו להתאים ולהציע בפניכם את המגוון הענק עם מותגי העל, לערוך בדיקה ממוקדת ואיכותית ולהכין לכם את המשקפיים עוד באותו היום!
    הסניפים באזורי הריכוז החרדי: בני ברק: רחוב רבי עקיבא 128 ירושלים: כנפי נשרים 7 , בית שמש: יגאל אלון 6, נתיבות: צים סנטר, בעלי המלאכה 5 ועוד כ-20 סניפים ברחבי הארץ
    ולסיום נביא את האג'נדה של לורנט: "אחת הדרכים שלנו היא לראות ולשמוע רק את הטוב שבזולת מתוך מבט חיובי. במטרה אחת: לאחד ולקרב ביננו. לשמוע ולראות טוב- זה הבריאות שלנו"

     



    0 תגובות