ד"ר אלרעי-פרייס: "אין שום ניסיון לכפות חיסונים"

    צבי טסלר No Comments on ד"ר אלרעי-פרייס: "אין שום ניסיון לכפות חיסונים"

    משתתפת בדיון על חיסון ילדים: "ד"ר אלרעי פרייס היא עובדת של חברת פייזר" | ח"כ סילמן: "לא אתן להכפיש את נציגי הציבור"

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ועדת הבריאות של הכנסת דנה בנושא חיסוני הילדים. במהלך הדיון עלתה בזום משתתפת בשם שטענה כי גורמים רבים, בהם רופאים ומדענים שרצו להשתתף בדיון סורבו. עוד טענה כי "ד"ר שרון אלרעי פרייס היא לא אובייקטיבית, היא עובדת של חברת פייזר שמייצרת את החיסונים".

    בתגובה לדברים אמרה יו"ר הוועדה ח"כ עידית סילמן: "לא אאפשר להכפיש או להביא האשמות חסרות בסיס כלפי עובדי ציבור והנהלת הוועדה. אין פה עניינים פוליטיים. זו ועדה שנועדה להגן על בריאות הציבור. הזמנו לכאן את הצוות לטיפול במגיפות, את ד"ר שרון אלרעי פרייס וגורמים שונים ומגוונים, יהיו כאן עוד דיונים ארוכים וכולם ישמעו. אני לא מוכנה לשמוע את הדברים האלה. לא אתן לומר שד"ר שרון אלרעי פרייס עובדת אצל פייזר. יש גבול לכל תעלול".

    מוקדם יותר, בפתח הדיון אמרה יו"ר הוועדה, ח"כ עידית סילמן על חיסון ילדים: "גם כשמתחילים לחסן לוקח 5 שבועות להגיע למוגנות. מדובר בתקופת זמן שהובילה אותנו בגל האחרון מ-600 ל-6,000 מאומתים ביום, כך שגם אם אנחנו מחסנים תוך כדי גל עדיין ייקח זמן עד להגנה מלאה. מקדם ההדבקה של הנגיף הראשוני הגיע עד כדי 2.3 , של הדלתא כבר הגיע ל-5.8 – מקדמי ההדבקה גדלים מווריאנט אחד לאחר וגם את זה יש לקחת בחשבון".

    ד"ר שרון אלרעי פרייס: "המטרה שלנו היא להראות את הנתונים בצורה הכי שקופה וגלויה לציבור ההורים כדי להגיד- אלה הסיכונים מהמחלה ואלה הסיכונים מהחיסון, ועכשיו כל הורה צריך לעשות את הבחירה שלו. יש קושי עם המחשבה שהמחלה הזאת היא לא מחלה משמעותית והיא לא מחלה של ילדים. זה לא נכון, הראנו נתונים, ילדים חולים, יכולים לחלות קשה ולחלות בתופעות אחר כך. 1 ל-3,000 ילדים בישראל שחלו יהיה להם PIMS. בסוף ההורה יצטרך לקבל את ההחלטה שלו".

    עוד הוסיפה: "בישראל אין שום ניסיון לכפות חיסונים. יש מדינות שבהן התו הירוק תקף למחוסנים בלבד. אצלנו תמיד יש אפשרות להציג בדיקה. אנחנו לא רוצים שאנשים יתחסנו בתוך הכרח".



    0 תגובות