ח"כ אזולאי: "רכבי הפאר ימשיכו לזהם אבל בשכבות החלשות מכים ללא רחם"

    אסתי פלד 1 Comment on ח"כ אזולאי: "רכבי הפאר ימשיכו לזהם אבל בשכבות החלשות מכים ללא רחם"

    ח"כ ינון אזולאי בריאיון ל"מהדורה המרכזית" סיפר על ההצלחות המועטות בוועדת על מיסוי החד פעמי, "יש כלים שהם רב פעמיים והם הוכנסו למס, זה יטופל גם כוסות הקרטון שרובם מנייר". אזולאי ציין כי הנזק הגדול יהיה גם בבתי חולים שאין אפשרות בלי חד פעמי שמנטרל זיהומים

    צילום: פלאש90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ינון אזולאי בריאיון הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן התייחס לגדיון היום בוועדת הכספים על מיסוי החד פעמי, "אני הבאתי כלים רב פעמיים שנמצאים במיסוי של החד פעמי, אנשי האוצר הופתעו לגלות בוועדה שהכלים שנמצאים כרב פעמיים והם תחת מיסוי, הם אמרו שעל זה הם יתנו את הדעת על זה. אני לא יודע כמה זה יהיה דרמטי אבל הם יטפלו בזה. גם בכוסות קרטון יהיה שינוי".

    אזולאי התייחס לאי המיסוי על מזהמים גדולים אחרים ושתיקת התקשורת בפגיעה בשכבות החלשות, "גם חברי הקואליציה דיברו על השימוש אצל החילונים והחזקים במזהמים, אבל הם מאותרגים על ידי התקשורת, טוב לתקשורת הכללית המצב כך".

    אזולאי סיפר, "קחו את ירושלים יש את פי גלילות, הם ביקשו להאריך את החוזה לעוד 10 שנים בשביל להוביל חומר מזהם בצינורות מאשדוד לירושלים חומר מסוג בנזן והם מביאים עוד חומר מזהם, ועל כך אף אחד לא מעניין אותו, ברכבי הפאר הם ימשיכו לזהם אבל בשכבות החלשות הם מכים".

    אזולאי ציין את נזקי המס, "בבית חולים אמרו לי היום שהנזק הוא רבע מיליון ש"ח, גם מדיח כלים העלות היא גדולה מאוד, בנוסף מדיח הכלים לא מתגבר על כל הזיהומים שיש בבית החולים והם בבעיה".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות