מרכנתיל מעניק מלגות לפרויקט של "יד אליעזר"

    עפר גדנקן No Comments on מרכנתיל מעניק מלגות לפרויקט של "יד אליעזר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בנק מרכנתיל ממשיך במסורת התמיכה בקהילה ומציין 13 שנה של שותפות בפרויקט ה"חונכים" של עמותת יד אליעזר. בטקס מיוחד שנערך השנה, נחתם זו השנה ה-13 ברציפות, הסכם חסות בין הבנק לעמותת החסד יד אליעזר, המאפשר עשרות אלפי שעות חונכות המוענקות על ידי מאות חונכים למאות רבות של ילדים.

    באירוע השתתפו מנכ"ל הבנק, מר שוקי בורשטיין ונציגי הנהלת הבנק: מר דודי מימון, סמנכ"ל ומנהל החטיבה הקמעונאית; ציון בקר, סמנכ"ל וראש חטיבה לבנקאות מסחרית; ליאת פרידמן, סמנכ"ל ומנהלת חטיבת משאבי אנוש ומינהל; שאול בביש, ע. מנכ"ל ומנהל אזור תל אביב והמרכז; ר' חיים הולצברג, ע. מנכ"ל ומנהל המרכז למוסדות וארגונים במגזר החרדי; גב' יעל קלמנוביץ', מנהלת אזור ירושלים וחברי נציגות העובדים. מטעם יד אליעזר השתתפו מנהל הפרויקטים החינוכיים הרב אליהו יעקבי ונציגים נוספים מטעם העמותה.

    החיבור רב השנים של מרכנתיל עם "יד אליעזר", מאפשר את פעילותם של מאות אברכים בפרויקט החונכים, הלוקחים תחת חסותם ילדים ובני נוער הזקוקים לסיוע לימודי, חברתי ורגשי.

    מנכ"ל בנק מרכנתיל, שוקי בורשטיין, הודה להנהלת 'יד אליעזר' על ההזדמנות המאפשרת לבנק מרכנתיל לתרום לקהילה וציין כי: "לאורך שנים בנק מרכנתיל רואה בפעילותו למען החברה והקהילה נדבך חשוב ובלתי נפרד מפעילותו העסקית. במיוחד בימים אלה, מקבל נדבך זה משנה תוקף וחשיבות. ככל שהשנים עוברות, החיבור בין הבנק לקהילה הופך ליותר חשוב ומשמעותי – בעיקר בתחום החינוך. אין ספק כי בעת הזו, מהווה פרויקט 'החונכים' מיזם חברתי מוביל בעל חשיבות עליונה. אנו גאים ושמחים לתרום ולהיות שותפים לעבודת הקודש שנעשית ב'יד אליעזר' כבר 13 שנה ונמשיך בכך בע"ה לאורך שנים רבות. העשייה של 'יד אליעזר' מבורכת והפרויקט מייצג את הערכים החשובים בעינינו של מתן הזדמנות לכל אחד באמצעות לימוד ותמיכה, למען קידומם של הילדים".

    הרב אליהו יעקבי, מנהל הפרויקט הציג את הפעילות החינוכית הנרחבת, פירט על הצעדים החדשים שנעשו לאורך תקופת הקורונה והדגיש בדבריו את הזכות והאחריות הגדולה של כל השותפים בעשייה המרובה להעצמת נערים ובחורים. "בתקופת הסגרים החונכים מילאו תפקיד משמעותי ושמרו על קשר רציף עם הילדים", סיפר הרב יעקבי. "הם שחררו את הילדים מהלחץ ופעלו במסירות ראויה לשבח". בהמשך, הוא התייחס לכך שהעמותה משקיעה רבות בהכשרה ייעודית לחונכים מתאימים. הרב יעקבי הודה להנהלת הבנק על האמון שהיא נותנת בפרויקט וליווי רב השנים הן בפרויקט החונכים והן בפעילות האגודה הנוספת.



    0 תגובות