פרוש: "יש לפעמים שיח נקודתי עם הממשלה, לא באנו רק כדי לצעוק"

    מהדורת הבוקר No Comments on פרוש: "יש לפעמים שיח נקודתי עם הממשלה, לא באנו רק כדי לצעוק"

    ח"כ מאיר פרוש בשיחה עם 'קול חי': "הממשלה הזו גרועה ורעה מאד וצריך להפיל אותה מהר, אבל אחרי הכל יש כל הזמן שיח עם הממשלה על הנושאים החשובים לציבור החרדי. אנחנו לא בכנסת רק כדי לצעוק"

    מאיר פרוש צילום: פלאש90
    18:20
    24.04.24
    קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on הנשיא ביידן חתם על החוק להעברת סיוע לישראל | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש90

    ח"כ מאיר פרוש שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר, ונשאל האם לא היה כדאי לשקול מחדש את המשך השותפות עם נתניהו: "אני לא חושב שהמצב של נתניהו כרגע מצדיק להתעסק בעניין הזה. נתניהו כרגע לא ראש ממשלה, אנחנו באופוזיציה אבל אנחנו לא כוח כל כך גדול וחזק בכנסת. כשיש איתנו את 29-30 המנדטים של הליכוד זה מחבר אותנו לקבוצה גדולה". לדבריו "כשהאופוזיציה מצליחה לפעמים להכניע את הקואליציה זה רק בגלל שאנחנו ביחד עם נתניהו. וזה לא רק נתניהו, זה הליכוד – שמכבד את המסורת".

    הוא הזכיר: "לפני הקמת הממשלה אמרנו שנתניהו צריך לאפשר לכל מי שיבוא מהימין ויביא 61, להיות ראש ממשלה אבל זה לא קרה והדיון הזה לא מעשי כרגע".

    הוא נשאל לגבי התבטאותו של בנו, ראש עיריית אלעד ישראל פרוש, על כך שהממשלה הזו טובה לחרדים יותר מהממשלה הקודמת: "אני זוכר שהוא אמר שלגבי החגים בנט היה יותר טוב כי לא היו סגרים ולא הפרעות בנסיעה לאומן ומותר לחלק ציונים. זה שהממשלה של בנט גרועה מאוד ומפריעה לנו על כל צעד ושעל – אני חושב שגם זה הוא אמר. הוא דיבר ספציפית על החגים".

    בהמשך הריאיון הוא הסביר על דרך ההתנהלות באופוזיציה: "אף אחד מאיתנו לא נמצא בכנסת רק כדי לצעוק, כל הזמן מנסים לקדם ולעשות דברים קטנים. אם אני עכשיו מוטרד מסכנה של סגירה של ישיבה – אני לא אדבר עם משרד החינוך ושרת החינוך? אבל לא נסגור עיסקה שבה נפסיק להתנהג כאופוזיציה".



    0 תגובות