ח"כ ארבל על הכותל: "האירוע ממומן במיליונים ע"י הקרן לישראל החדשה"

    אסתי פלד 2 Comment on ח"כ ארבל על הכותל: "האירוע ממומן במיליונים ע"י הקרן לישראל החדשה"

    ח"כ משה ארבל בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מספר על המאבק הציבורי והמשפטי ברפורמת הכשרות, חלוקת הכותל והסכנה לזהותה היהודית של המדינה

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ משה ארבל התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס למאבקים שמוביל עם הכלי המשפטי שעושה בן שימוש נרחב, "זה כלי מאוד משמעותי, לא תמיד זה חייב להגיע לעתירה, לפעמים זה נסגר לפני, שרי ממשלה צריכים להשיב על שאלות קשות ולכן זה מתבטל. לדוגמא, עכשיו ישראל מעבירה כסף רב לרשות הפלסטינית למרות שיש חוק שאוסר להעביר כסף לטרור לכן הם מצאו פיתרון בצורת הלוואה, ודרשתי לקבל לוח סילוקין מתי ההלוואה כביכול חוזרת וזה עושה להם כאב ראש גדול".

    על המאבק על הכותל המערבי אומר ארבל, "איילת שקד כשרת המשפטים דחפה להוביל לדיווח של עמותות בישראל, כל האירוע הזה ממומן בעשרות מיליונים ע"י הקרן לישראל החדשה שרוצה להפוך את ישראל למדינת כל אזרחיה. וכם מתן כהנא ובנט הבינו שהם צריכים להחליף בייס והם הולכים למהלכים מסוכנים לעם ישראל".

    ארבל הבהר כי במאבק על הכותל, "חלק מהתהליכים קיבלו גושפנקא מהיועמ"ש גם מהיותו כמזכיר הממשלה, חייבים להבין שכל חייל וחיילת שבאים לטקס השבעה כל כך מרגש, וקבוצה של פרובוקטביים שאין להם עניין בכותל, הם מחקו את ירושלים מסידורי התפילה שלהם. כל עניינם הפיכת מדינת ישראל למדינת כל אזרחיה".

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מתן קריב כהנא רשע