רפורמת הכשרות; דרעי קורא: "להכריז על סכסוך עבודה"

    איתי גדסי No Comments on רפורמת הכשרות; דרעי קורא: "להכריז על סכסוך עבודה"

    יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי ליו"ר הסתדרות העובדים: "הכרז בדחיפות על סכסוך עבודה במשק בגין משבר משגיחי הכשרות"

    אריה דרעי צילום: פלאש 90
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי, פנה היום (חמישי) ליושב ראש הסתדרות העובדים הכללית החדשה, ארנון בר-דוד וקרא לו: "הכרז בדחיפות על סכסוך עבודה במשק בגין משבר משגיחי הכשרות".

    דרעי כתב: "פרנסתם של אלפי עובדים מצויה בסימן שאלה כעת לא בשל חוסר שביעות רצון מתפקודם אלא בשל אג'נדה פוליטית קיצונית של שר צעיר שמבקש לשנות סדרי בראשית על גבם של העובדים המסורים".

    "תכנית השר תפגע בפגיעה קשה ביותר בכשרות בישראל, בדמותה היהודית של המדינה וביכולתם של המוני ישראל לסמוך על חותמת הכשרות. לא פחות חמור מכך זו הסכנה הממשית שהתוכנית מציבה לאלפי משגיחי הכשרות בישראל שעבודתם ותנאי העסקתם נתונים בסכנה קשה. ראייה לבוטות ולאטימות של הממשלה למצוקתן של אלפי משפחות ניתן ללמוד מדבריו של סגן שר הכלכלה שכתב: "שמעתי ש-4000 משגיחי כשרות מודאגים לפרנסתם, אני מציע שיעשו הסבה מקצועית לפקחי בטיחות באתרי בניה". אטימות ובורות חמורה מזו קשה למצוא, לצערי זוהי גישת הממשלה הנוכחית. לעג וזלזול בעובדים במקום מתן מענה אמיתי למצוקה".

    דרעי מוסיף במכתבו: "תפקידה הראשון של ההסתדרות הוא לתמוך בחבריה ולמנוע פגיעה בתנאי העסקתם ובעצם העסקתם. פרנסתם של אלפי עובדים מצויה בסימן שאלה כעת לא בשל חוסר שביעות רצון מתפקודם אלא בשל אג'נדה פוליטית קיצונית של שר צעיר שמבקש לשנות סדרי בראשית על גבם של העובדים המסורים. איני מאמין שאם היה מדובר באלפי עובדים בכל מפעל או משרד ממשלתי הייתה ההסתדרות עוברת על כך בשתיקה ואסור לה לעבור על כך בשתיקה כעת. אני מבקש ממך להצטרף למאבק החברתי החשוב ביותר שמתקיים בימים אלו, להפעיל את כוחה של ההסתדרות למען העובדים השקופים ולמען משפחותיהם שתלויות בהם ולהכריז בדחיפות על סכסוך עבודה כללי במשק".



    0 תגובות