הנסיעה לכותל שכמעט עלתה בחייה של משפחה יהודית: "ראינו את המוות בעיניים"

    אתר קול חי 1 Comment on הנסיעה לכותל שכמעט עלתה בחייה של משפחה יהודית: "ראינו את המוות בעיניים"

    שמחה תושב בית שמש, נסע עם אשתו והילדה לכותל המערבי, לקראת הגעתם ה"וויז" סימן להם נסיעה דרך שכונת "א-טור" במזרח ירושלים. כאן החלה הדרמה ורגע האימה להתפתח במהירות, מספר צעירים זיהו כי מדובר במשפחה יהודית ועד מהרה התקבצו מחבלים רבים סביב הרכב, תוך כדי ידויי אבנים גדולות וניסיון לפרוץ לרכב, ניסיון הלינץ' הסתיים בנס

    אילוסטרציה צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סכנה חיים בירושלים: בשעות הצהרים יצא שמחה, תושב בית שמש יחד עם רעייתו ובתו התינוקת לחגוג יום נישואין ברחבת הכותל, ועל כך כמעט שילמו בחייהם. בצאתו מהבית שמחה הפעיל וייז ונסע לפי ההוראות, מספר דקות לפני הגעתו לכותל, הורה לו הוויז לשנות מסלול ולהיכנס דרך שכונת א-טור בירושלים.

    וכאן החלה התפנית הדרמטית בנסיעה, שמחה מספר כי "אחרי כמה עשרות מטרים של נסיעה איטית, עמדו על המדרכה קבוצה גדולה של נערים ערבים וכשהמשכתי בנסיעה, זיהה נער מהקבוצה שברכב נוהג יהודי, קרא לכולם בשריקה ולמעלה מ-20 מחבלים נענו לקריאה".

    מייד החלו המחבלים להתקבץ סביב הרכב של שמחה "ויידו מטר אבנים גדולות לעברינו, השמשה נופצה ואשתי אף ספגה מכת חבטה מחלון הצד לאחר שחבטו בו בעוצמה, כאשר חלקם מנסים לפתוח את הדלתות שלמזלי, הספקתי לנעול בזמן".

    באותם דקות דרמטיות שנראות כמו נצח, שמחה מבוהל עד עמקי נשמתו, בעודו מנסה להיחלץ מהתופת אשתו ובתו התינוקת צורחים מפחד ברכב, שמחה חייג למשטרה כשהוא מנסה לברוח מהמקום. במהלך הבריחה כיוונה המוקדנית במשטרה את שמחה וניסתה להרגיעו, עד כמה ששייך והסבירה לנוסע המבוהל כיצד לצאת מהאיזור.

    לאחר נסיעה של 3 דקות המתינה לו ניידת משטרה של מג"ב וליוותה אותו להגיש תלונה ולהמשך בדיקות רפואיות בתחנה ליד שער הפרחים .

    אשתו של שמחה ובתו התינוקת פונו לבית החולים, לאחר שחשו ברע מהאירוע, עם חבלות קלות מהנסיעה וההימלטות המפחידה.

    לאחר האירוע המטורף שכמעט עלה בחייהם מסר שמחה: "ראינו את המוות בעיניים, אלה היו נערים חדורי שנאה, קרה לי נס סמוך לכותל המערבי, זה יכל להיגמר באסון".

    שמחה מיהר ליצור קשר עם יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר שמסר בתגובה: "ההפקרות חייבת להיגמר. הפעם זה נגמר בנס, אבל בפעם הבאה זה עלול להיגמר ברצח, ככה זה כשאין ריבונות בשטח. אם בשכונה הסמוכה לכותל אין כח שיטור ואכיפה שיתן מענה מיידי למחבלים, אז המצב במדינה קשה יותר ממה שאנחנו מדמיינים".

    בן גביר הוסיף: "המשטרה צריכה לחקור לעומק את האירוע ולהגיש כתבי אישום. מקומם של המחבלים בכלא ואמשיך לעקוב ולוודא שאכן כך יקרה".



    1 תגובות

    מיין תגובות