דיין ומורה הוראה חשוב הותקף ע"י ערבי ברכבת הקלה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on דיין ומורה הוראה חשוב הותקף ע"י ערבי ברכבת הקלה

    הוא סיפר לכתבנו: "כשהרכבת נעצרה והנהג פתח את הדלתות, הוא הסתובב אליי נתן לי אגרוף בעין ונמלט מהרכבת". במשטרה מסרו: "מיד עם קבלת הדיווח הוזעקו למקום שוטרים והחלו בסריקות אחר החשוד"

    צילום: Kobi Gideon / Flash90
    16:02
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on "את שונאת את החרדים?": כיצד הגיבה היועמ"שית?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתקופה האחרונה אירעו מספר תקיפות כלפי יהודים ברכבת הקלה בירושלים ללא שום סיבה. כך גם אירע ביום חמישי האחרון. הגאון הרב י.ר. דיין ומורה הוראה בבית הוראה בשכונת גבעת שאול בי-ם הותקף סמוך לשוק מחנה יהודה.

    כתבינו בנצי ליזרוביץ שוחח איתו אתמול, וכך הוא מספר: "ביום חמישי האחרון נסעתי ברכבת הקלה מתחנה מרכזית לכיוון שער יפו. השעה היתה 19:30, בתחנה המרכזית עלה ב.מ. כשתיק על גבו, ודחף אותי כשנכנס פנימה. ראיתי אותו והלכתי לשבת במקום רחוק ממנו. בתחנה של שוק מחנה יהודה, לא הייתי קרוב לדלת היציאה, אולם הוא דחף את מי שהיה קרוב ליציאה. כשהרכבת נעצרה והנהג פתח את הדלתות, הוא הסתובב אליי נתן לי אגרוף בעין ונמלט מהרכבת".

    הוא סיפר: "הרגשתי רע מאד, המשקפיים שלי נשברו, והיו לי חבלות באזור העיניים ועפעפיים. התפניתי לביה"ח לבדיקות וב"ה הראייה לא נפגעה. פרט לחבלה באזור העיניים. מאבטחי הרכבת הקלה הזמינו משטרה, אולם השוטר שהגיע אמר שאגש למגרש הרוסים להגיש תלונה".

    מכיוון שהרב י.ר. אדם הסובל מהלב, לא היה לו כוח והלחץ הזה של להגיש תלונה. יצויין כי אין זו הפעם הראשונה בתקופה האחרונה שבו יהודים נוסעי הרכבת הקלה מותקפים סתם ללא סיבה ע"י ערבים. היו עוד תקיפות כשהרקע הוא לאומני.

    פניתי אני למשטרת ירושלים לבקשת תגובה. ממשטרת ישראל נמסר: "אנו רואים בחומרה אלימות מכל סוג שהיא. מיד עם קבלת הדיווח אודות המקרה, הוזעקו למקום שוטרים והחלו בסריקות אחר החשוד במעשה. נמשיך לחקור אירועי אלימות באשר הם ונפעל למצות את הדין עם אלו המעורבים באירועי אלימות ומעשי בריונות".



    0 תגובות