ח"כ דוד ביטן בריאיון: "הקואליציה לא תחזיק מעמד, הם יפילו את עצמם"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ דוד ביטן בריאיון: "הקואליציה לא תחזיק מעמד, הם יפילו את עצמם"

    ח"כ דוד ביטן בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תוקף את גל האיומים שמבליטים חברי ימינה על עצמם, "מי שלא מסוגל לקבל ביקורת והפגנות שלא יהיה נבחר ציבור. אנחנו קולטים את עמדות של אנשי ימינה הם ממש לא אנשי ימין"

    צילום: פלאש 90
    19:23
    16.04.24
    קובי פינקלר No Comments on גלנט: "האיראנים נכשלו במתקפה ויכשלו בהרתעה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן יו"ר הכנסת ח"כ דוד ביטן התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן התייחס לשבוע העברת התקציב, "היה שבוע מתיש וארוך בכנסת. הקואליציה ניסתה ליצור מאבק, שלא היה כי הם רוב, כדי להראות תמונת ניצחון. אחת הבעיות בתקציב, זה העדפה של הערבים על פני החרדים. כל המיסים שהטילו – פוגעים במגזר החרדי" אמר ביטן.

    על הפגיעה בחלשים ובחרדים אמר ביטן, "הליכוד מייצג את החלשים שלא במדינת ת"א, וגם בהם פוגעת הממשלה. ליברמן ובנט מדברים בשתי קולות על כניסת החרדים לממשלה. הם מנסים להכניס ח"כים מהליכוד לממשלה, אבל אין להם שום סיכוי. מכיר את הליכוד" הבהיר ביטן.

    ביטן משדר אופטימיות ומבהיר כי אף עריק לא יהיה לקואליציה כולם יישארו באופוזיציה והדרך שלהם לקריסה קרובה, ביטן מתייחס לאיומים כנגד ימינה ואומר, "כל הטענות של 'ימינה' על איומים – אלו תרגילי יח"צ. גם נגדי היו הרבה הפגנות, אם הם לא מסוגלים לקבל את זה, שפשוט לא יהיו ח"כים. הקואליציה לא תחזיק מעמד, הם יפילו את עצמם. יש שם סדקים מאוד רחבים, שהושתקו עד התקציב. מעריך שזה ענין של חודשים בלבד".

     



    0 תגובות