סטודנטים בקריה האקדמית אונו הוזמנו לערב עם שולי רנד ויונתן רזאל

עפר גדנקן No Comments on סטודנטים בקריה האקדמית אונו הוזמנו לערב עם שולי רנד ויונתן רזאל

סטודנטים בקמפוס החרדי של הקריה האקדמית אונו?
מוזמנים לערב מיוחד ומהנה עם מופע מרכזי של שולי רנד ויונתן רזאל

22:46
23.04.24
הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אגודת הסטודנטים החרדית של הקריה האקדמית אונו תקיים אירוע מיוחד לאלפי הסטודנטים והסטודנטיות של הקמפוס החרדי אונו. האירוע יתקיים אי"ה ביום שלישי, י"ב בכסליו, באולם 'היכל שלמה' בירושלים ויכבדו אותו בנוכחותם הרב הראשי לישראל – הרב דוד לאו שליט"א וכן סגן ראש עיריית ירושלים הרב צביקה כהן הי"ו.

לצד המופע המרכזי של שולי רנד ויונתן רזאל ייהנו הסטודנטים מבופה של כיבוד עשיר, מתנה אישית לחברי האגודה ואף מהסעה חינם מבני ברק לאולם.

בנימין אשר – יושב ראש אגודת הסטודנטים בקמפוסים החרדיים של אונו באור יהודה ובירושלים: "לצד הלימודים הגבוהים, חשוב לנו לדאוג שכל צרכי הסטודנט החרדי יקבלו מענה. החל מהנגשת מידע, המשך בסיוע לנציגי הכיתות וייצוג מול כל הגורמים ואף במענה תרבותי. אנחנו אגודת הסטודנטים החרדית היחידה בארץ! זה דבר מהותי, כי אנחנו יודעים מה הם הצרכים של הסטודנטים החרדים ויודעים לתת להם מענה מדויק.

חשוב להבין שבאופן כללי, הסטודנט החרדי מתמודד בד"כ גם עם פערי למידה, עם קושי בתשלומים, עם תמרון בין חיי משפחה לבין הלימודים, ועוד. הסטודנטים החרדיים עושים זאת בהצלחה גדולה, ועל כך מגיעה להם הערכה והוקרה! האירוע הזה שאורגן במיוחד עבור 2,500 הסטודנטים הלומדים בקמפוסים החרדיים של הקריה האקדמית אונו הינו ראשון מסוגו. הוא תואם לאורח החיים החרדי ומאפשר גם לסטודנטים החרדיים ליהנות מתרבות ופנאי, מה שייתן להם כח להמשיך ולצלוח את תקופת הלימודים".

 

 



0 תגובות