בשורה ל"עם הספר": סדרת ספרים חדשה; 'אוצרות התורה'

    אבי יעקב No Comments on בשורה ל"עם הספר": סדרת ספרים חדשה; 'אוצרות התורה'

    מכון ׳אור החסידות ׳ הוציאו כרכים חדשים וראשונים, בסדרת ׳אוצרות תורה ׳חידושי סוגיות, ואוצרות התורה- יינה של תורה מתוך כתביו ואמרותיו של האדמו"ר האחרון בחב"ד • מכון 'אור החסידות', פועל למעלה מ-15 שנה בהנגשת מעיינות תורת החסידות ותורת כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש והפצת זכרו ברחבי העולם היהודי

    סדרת הספרים צילום: יח"צ
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המכון והוצאת הספרים 'אור החסידות', פועל למעלה מ-15 שנה בהנגשת מעיינות תורת החסידות ותורת כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש זצוק"ל. לצד הוצאת הספרים, מפיץ המכון מידי שבוע את הקונטרס 'לקראת שבת' בענייני הפרשה בקרב הציבור התורני בארה"ב אירופה וארץ ישראל.

    בימים האחרונים הוציאו המכון את הכרכים החדשים והראשונים, בסדרת ׳אוצרות תורה ׳חידושי סוגיות, ואוצרות התורה-יינה של תורה. הספרים החדשים, הם תוצר של עמל של צוות תלמידי חכמים שליקטו, ערכו ועיבדו מתוך משנתו ודברי תורתו של כ"ק האדמו"ר רבי מנחם מנדל שניאורסון מחב"ד זצ"ל.

    "חידושי סוגיות" – על בראשית ושמות, עוסק בחלק הלמדני והעיוני שבפרשה מסוגיות הש"ס והפוסקים, הרצאת הדברים מותאמת לאופן הלימוד הישיבתי ומסודרת על סדר פרשיות התורה, על כל פרשה ג' סימנים, ב' סימנים במתכונת מקוצרת, כמהלך קולח אחד בהשמטת היקף הציונים ושלל הדיונים שישנם סביב נושא זה במקור דברי רבינו, ואילו הסימן השלישי הוא ביאור רחב עם ציונים והערות עיוניות, המתאים לעתים רק עבור לימוד ביתר ישוב הדעת והעמקה.

    "יינה של תורה" – על בראשית-שמות עוסק בנושאים מרכזיים בפרשת השבוע, תוך יישוב ומענה לקושיות בפרשה על פי דרך החסידות וההוראה מכך לעבודת ה' האישית. בספר מתבארים באריכות ובשפה קולחת עניינים יסודיים בעבודת האדם אל קונו, הבנת עומק מציאות העולם, מהותו של יהודי ומטרת עבודתו בעולם, אתגרי התקופה, וההשקפה הנכונה מול הקשיים בעבודת ה' ובחיים היום-יומיים. ג' סימנים בכל פרשה.

    הרב אברהם מן מנהל המכון "הספרים החדשים התקבלו אצל קהל הלומדים בחיבה יתירה. העורכים התורניים במכון שוקדים במרץ בימים אלה, על השלמת הכרכים הנוספים של סדרת 'אוצרות התורה' בפרד"ס התורה, המצטרפים ל 14 ספרי המכון שכבר ראו אור וקנו להם מקום של כבוד בהיכלי התורה והחסידות".



    0 תגובות