מרן שר התורה לראשי ליב"ה: תמשיכו במאבק על קדושת הכותל

    איתי גדסי 1 Comment on מרן שר התורה לראשי ליב"ה: תמשיכו במאבק על קדושת הכותל

    מרן שר התורה רבי חיים קניבסקי שליט"א בירך את מובילי המאבק נגד הרפורמים בישראל, ובראשם מנכ"ל מרכז ליב"ה אורן הניג, ועודד אותם להמשיך בכל הכוח לשמור על קדושת הכותל המערבי כדי שלא תהיה לרפורמים ולקונסרבטיבים דריסת רגל במקום הקדוש ביותר לעם היהודי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחדות וחזית חרדית – דתית במאבק על קדושת הכותל המערבי: מרן שר התורה רבי חיים קניבסקי שליט"א בירך אמש (שלישי) את מובילי המאבק נגד הרפורמים בישראל, ובראשם מנכ"ל מרכז ליב"ה אורן הניג, ועודד אותם להמשיך בכל הכוח לשמור על קדושת הכותל המערבי כדי שלא תהיה לרפורמים ולקונסרבטיבים דריסת רגל במקום הקדוש ביותר לעם היהודי.

    הניג נכנס אמש למעונו של מרן הגר"ח קניבסקי שליט"א והרחיב בפניו על המאבק נגד מתן לגיטימציה ומקום לרפורמים בכותל המערבי. שר התורה בירך את מנהלי מרכז ליב"ה ש"יזכו לסייעתא דשמיא במאבק החשוב על קדושת הכותל", ועודד אותם להמשיך בפועלם הברוך.

    כזכור, אמש פורסם מכתבם של גדולי ישראל שליט"א, מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי ומרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין, נגד הממשלה שפועלת "להרבות ההכרה בכיתות הזרות ליהדות המסורה ולעקור את שלטון ההלכה, תוך כדי חילול המקום הקדוש שריד בית מקדשנו".

    ביום שישי הקרוב, ראש חודש כסליו, צפויים אלפים רבים להגיע לרחבת הכותל המערבי, בעת תפילת השחרית, ובראשם חברי כנסת מהליכוד, הציונות הדתיות, ש"ס ויהדות התורה, כדי למחות ולעצור בגופם את הפרובוקציה המתוכננת של ח"כ גלעד קריב, שמבקש לנצל את חסינותו ולהכניס ספרי תורה לרחבת הכותל המערבי, בניגוד להנחיות במקום.



    1 תגובות

    מיין תגובות