בייגה שוחט על התקציב: "זאת לא פגיעה מכוונת בחרדים"

    חדשות קול חי 1 Comment on בייגה שוחט על התקציב: "זאת לא פגיעה מכוונת בחרדים"

    שר האוצר לשעבר אברהם בייגה שוחט איש מפלגת העבודה הצדיק את גזירות התקציב אותה מעבירה הממשלה | "אני רואה תוספת של שלושה מיליארד שקל לבריאות,  אני רואה תוספת לחינוך, אנטי רואה תוספת לכל הדברים החברתיים הרבים ולנכים" | האזינו:

    אברהם בייגה שוחט צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אברהם בייגה שוחט שכיהן כשר אוצר מטעם מפלגת העבודה במשך לא מעט שנים. השר לשעבר הצדיק את הגזירות בנושאי החד-פעמי ותלה את טענתו ברוחבו של התקציב ובבשורה שהוא מביא בטיפול.

    אסביר את זה בשתי נקודות, אחת בתחום האקולוגיה הכלים חד הפעמים, לצערי זה פוגע באוכלוסיות שיותר משתמשות בזה, אבל כל הטענה שזו פגיעה מכוונת בגלל שאוכלוסייה חרדית מרבה להשתמש בחד פעמי. אני רואה בזה פופוליסטיות והכפשה".

    "זה לא עניין ההסברה. יש לכם תחנת רדיו יש לכם עיתונות מגוונת בכל הספקטרום, תואילו לכתוב על איכות הסביבה" אמר בייגה שוחט. "אני רואה תוספת של שלושה מיליארד שקל לבריאות,  אני רואה תוספת לחינוך, אנטי רואה תוספת לכל הדברים החברתיים הרבים ולנכים. אם מסתכלים על העניין הזה דרך אותם דברים ולא מסתכלים דרך תפיסה פוליטית".

     

    האזינו להסבר המלא:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      למה הנכים חוסמים ? כי יש תקציב? לגנוב מהחרדים ולתת לרפורמים זה לחינוך? זקן שוטה ממורמר, מותר לשקר, לגנוב קולות לסחוט , לרמות, נכון? ימי מפאי העליזים. טמבל כמוך לך תעצום כבר את עיניך נמאסת