עשרות אלפים בהפגנת הימין: "אף ממשלה לא תנצח את המדינה היהודית"

    איתי גדסי No Comments on עשרות אלפים בהפגנת הימין: "אף ממשלה לא תנצח את המדינה היהודית"

    עשרות אלפי מפגינים ממחנה הימין, מחאו הערב נגד ממשלת השמאל ערבים בכיכר הבימה בתל אביב בראשות נבחרי ציבור מכל מפלגות הימין, תחת הכותרת: "לא ניתן לכם לגנוב את קולם של מיליוני אזרחים" כתושבת נגד לחוק לפסילת נתניהו

    ההפגנה הערב צילום: פלאש 90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב (שלישי) התכנסו עשרות אלפי מפגינים ממחנה הימין בכיכר הבימה בתל אביב, במחאה על הקמת ממשלת השמאל בראשות בנט, לפיד סער ואלקין, ועל רקע הכוונה לפסול את ראש הממשלה לשעבר נתניהו להתמודד על ראשות הממשלה, ההפגנה התקיימה תחת הכותרת: "שומרים על ישראל יהודית ודמוקרטית. לא ניתן לכם לגנוב את קולם של מיליוני אזרחים".

    ח"כ בצלאל סמוטריץ' אמר בהפגנת הימין: "מרימים את האור גבוה, מדליקים את האור במדינת ישראל. אנחנו מדליקים את האור היום כיון שאנחנו הרוב בעם ומכיוון שאנחנו צודקים ומכיוון שאנחנו מאמינים בקב"ה ובעם ישראל ובמדינת ישראל".

    סמוטריץ' הבהיר כי מחנה הימין ינצח בסוף, "אנחנו יודעים שאף פוליטיקאי, ואף ממשלה או תנועה לא תצליח לנצח את מדינת ישראל, ולא תצליח לנצח את הציונות או את המדינה היהודית ואת התחיה הלאומית שלנו. אנחנו רוצים מדינה יהודית, אנחנו רוצים דמוקרטיה אמיתית אנחנו רוצים לתקן את מערכת המשפט. אנחנו רוצים ליישב את הנגב והגליל ויהודה ושומרון, אנחנו רוצים ממשלת ימין".

    סמוטריץ' קרא לשמירה על האחדות בימין, "יש לנו תפקיד אחד, לשמור על האחדות הגדולה במחנה הלאומי. דתיים וחילונים וחרדים, אנשי הכפר ומתיישבים ומרכז ופריפריה. יש לנו אחריות להרים את הרוח ולזקוף את הקומה לכל העם הזה. נשמור על אחדות המחנה כאיש אחד בלב אחד ונחליף את הממשלה הרעה הזאת כמה שיותר מהר. בעזרת ה' נעשה ונצליח".

    ח"כ איתמר בן גביר אמר בנאומו, "אני גאה להיות קיצוני באהבת עם ישראל, אני גאה להיות קיצוני באהבת העם שלנו, באהבת המדינה שלנו, למען חיילי צה"ל".

    בן גביר הוסיף, "הכי כואב לי לראות איך הם הרימו ראש בכנסת ישראל, מסתובבים שם בגאווה, בחוצפה וביוהרה. אומר לי אחמד טיבי המחבל, אתה תגיד לי אדוני היו"ר, אני אומר לו אתה לא אדוני, לך לסוריה שם תהיה אדוני. והשיא, איימן עודה מרים עלי יד, ח"כ במדינת ישראל מרים ידיים, בושה, איפה אביחי מנדלבליט לאן הוא נעלם".

    ח"כ שלמה קרעי אמר בהפגנה: "אנחנו, צאצאיהם של אברהם ושרה, נמשיך להילחם בראש יהודי מורם על נצח ישראל. גם אם נעמוד מעבר אחד של הנהר וכל העולם כולו, כולל מערכת המשפט והתקשורת המגוייסת יעמדו מהעבר השני, לא-נרכין-ראש. תודה לאלפים שהגיעו הערב להיאבק בממשלת הזדון. אתם הכח שלנו".



    0 תגובות