שר הדתות לשעבר לשר כהנא: "אם אתה הגון תסגור את משרד הדתות"

    אסתי פלד No Comments on שר הדתות לשעבר לשר כהנא: "אם אתה הגון תסגור את משרד הדתות"

    שר הדתות לשעבר הרב יעקב אביטן תקף בחריפות ב"מהדורה המרכזית"לאור הרפורמות המסוכנות שמוביל השר כהנא, בכשרות, בנישואין, בגיורים והכותל המערבי, "אם אתה הגון תסגור את המשרד, על המעוצות הדתיות והרבנות הראשית"

    צילום: פלאש 90
    20:26
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on יו"ר ש"ס דרעי תוקף: "זו מלחמת שמד; נבחן את צעדינו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הדתות לשעבר הרב יעקב אביטן התראיין הערב (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס להרס היהדות בישראל עם החוק להרס הכשרות ופירוק המועצות הדתיות, "באחד האזכרות למרן הרב עובדיה יוסף ז"ל דיברו על גדולתו וכו' אני אמרתי שהמפעל הכי גדול של מרן זה הקמת תנועת שס כי היא הקימה את כל העולם התורה הספרדי".

    הרב אביטן תקף את השקר ברפורמת הכשרות, "אני לא חושש הקב"ה ידאג לנו, אבל כואב לי שהופכים את ישראל למדינה ככל מדינות העולם, אנחנו יש לנו את הבדצי"ם שיעלו וכו', הרפורמה הזאת היא מסוכנת כי כל אחד יעשה כשרות משלו. השקר הכי גדול זו ההוזלה של הכשרות, הרי ההוצאות כל כך גדולות בתאגיד כשרות שזה לא יוזיל".

    השר לשעבר קרא לשר הנוכחי כי יהיה הגון עם עצמו ויסגור את המשרד, "אם יש הגינות לשר הדתות הוא צריך לעמוד ולסגור את המשרד, לסגור את הרבנות הראשית והמועצות הדתיות, וכל רב יקבל מהאוניברסיטה תעודה ואישורים לסדר קידושין, גיורים וכשרות".

    הרב אביטן הבהיר, "הכשרות זה קשה, אבל הנישואין והכותל המערבי זה הלב שלנו והזה המסוכן ביותר שיכול להיות כאן. הממשלה החליטה להרוס את זהותה היהודית של המדינה".

     



    0 תגובות